جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کفاشیان:نیروهای تخصصی و آموزشی در زمینه ورزش در لارستان پرورش داده شود

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال کشور با بیان اینکه برخی از این امکانات بسیار بالاتر از حدمعمولی است که در دیگر شهرها موجود است، گفت: باید در زمینه توانمندی‌های تخصصی و آموزشی…

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال کشور با بیان اینکه برخی از این امکانات بسیار بالاتر از حدمعمولی است که در دیگر شهرها موجود است، گفت: باید در زمینه توانمندی‌های تخصصی و آموزشی برای تربیت مربیان و داوران خوب تلاش کرد تا بتوان نیروهای خوبی را با توجه به این امکانات پرورش داد.

علی کفاشیان که برای بازدید از پروژه‌های ورزشی و همچنین شرکت در مراسم بهره‌برداری زمین چمن مصنوعی روستای چغان به لارستان سفر کرده بود در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان، اظهار داشت: امکاناتی که من امروز در شهرها و روستاهای لارستان دیدم، بنظرم امکانات بسیار خوبی است که دلیل آن اتکا به نیروهای داوطلب مردمی بوده و این نشان از غیرت، تعهد و وحدت مردم است.

وی با بیان اینکه برخی از این امکانات بسیار بالاتر از حدمعمولی است که در دیگر شهرها موجود است، افزود: باید در زمینه توانمندی‌های تخصصی و آموزشی برای تربیت مربیان و داوران خوب تلاش کرد تا بتوان نیروهای خوبی را با توجه به این امکانات پرورش داد.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال کشور درباره پروژه خیرساز فرهنگی ورزشی منیری شهر لار، گفت: یکی از بهترین پروژه‌ها این پروژه است که امیدواریم بتوانیم پس از افتتاح آن بازی‌های بزرگی در سطح ملی، آسیایی و جهانی در آن برگزار کنیم.

کفاشیان با اشاره به گروه ایران در جام جهانی روسیه، ابرازداشت: گروهی که در آن قرار داریم در واقع اگر قرار بود صعود کنیم نیز ممکن بود با آنها روبه‌رو شویم.

وی یادآور شد: این گروه، گروه سنگین و خوبی است که باعث می‌شود به‌دلیل بزرگی آنها تیم کشورمان در دنیا دیده شود.

کفاشیان اضافه کرد: باید فوتبالیست‌های ما آمادگی لازم را کسب کرده و خود را در میدان جام جهانی نشان دهند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین