پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۷ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

گفت و گوی حمید استیلی با خبرنگار میلاد لارستان

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: در بخش سخت‌افزاری لارستان بسیار قوی است و باید یک برنامه‌ریزی صورت بگیرد تا همچون هندبال که طبق شنیده‌ها موفق بوده‌اند در فوتبال…

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: در بخش سخت‌افزاری لارستان بسیار قوی است و باید یک برنامه‌ریزی صورت بگیرد تا همچون هندبال که طبق شنیده‌ها موفق بوده‌اند در فوتبال نیز با یک برنامه‌ریزی و مدیریت خوب موفق عمل کنید.

حمید استیلی که برای بازدید از پروژه‌های ورزشی و همچنین شرکت در مراسم بهره‌برداری زمین چمن مصنوعی روستای چغان به لارستان سفر کرده بود در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان در این شهرستان با بیان اینکه مهمترین چیزی که در لارستان موجود است زمین‌های فوتبالی است که با تلاش مردم بنا شده، اظهار داشت: لارستان شاید نخستین مکان در ایران است که این همه مردم مشارکت دارند تا اینکه زمین‌ها و سالن‌های ورزشی را بسازند.

وی افزود: در بخش سخت‌افزاری لارستان بسیار قوی است و باید یک برنامه‌ریزی صورت بگیرد تا همچون هندبال که طبق شنیده‌ها موفق بوده‌اند در فوتبال نیز با یک برنامه‌ریزی و مدیریت خوب موفق عمل کنید.

وی درباره قرعه تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه، تصریح کرد: گروه سختی است ولی ناامید نیستیم و با توجه به این سختی، کمی از فشار بر روی بازیکنان کم شده و این باعث می‌شود که بازیکنان راحت تر بتوانند بازی خود را انجام دهند.

این بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: اگر بازیکنان بتوانند در شرایط ایده‌آل خود قرار بگیرند می‌توانند از حیثیت فوتبال ایران نیز دفاع کنند.

استیلی در پاسخ به این سوال که آیا حاضرید برای برگزاری کلاس های مربیگری به لارستان سفر کنید؟، گفت: هر جا که مردم عزیزمان حضور داشته باشند تا آنجایی‌که بتوانم و از دستم بر بیاید برای آنها کار خواهم کرد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۳:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین