جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

اعزام 450 دانش آموز لارستانی به کربلای ایران

مسوول قرارگاه راهیان نور سپاه ناحیه لارستان از اعزام ۴۵۰ دانش آموز این شهرستان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در قالب اردوهای راهیان نور خبر داد. حسین زینل زاده…

مسوول قرارگاه راهیان نور سپاه ناحیه لارستان از اعزام ۴۵۰ دانش آموز این شهرستان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در قالب اردوهای راهیان نور خبر داد.

حسین زینل زاده در حاشیه اعزام دانش آموزان لارستانی مقطع تحصیلی دوره دوم متوسطه به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان اظهار داشت: انس با شهدا باعث معنویت افزایی و عمق بخشی به ایمان نوجوانان و جوانان می شود.

وی با بیان اینکه اعزام دانش آموزان دختر لارستانی به مناطق عملیاتی امروز ۲۲ آذرماه در حال انجام است، افزود: این اردوی معنوی با اعزام ۴۵۰ دانش آموز در قالب ۱۰ اتوبوس به مدت ۴ روز خواهد بود.

مسوول قرارگاه راهیان نور سپاه ناحیه لارستان با اشاره به اینکه دانش آموزان در طول این برنامه از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس جنوب کشور بازدید خواهند کرد: تصریح کرد: بیعت دوباره با آرمان های امام راحل(ره) و ادامه راه شهدا تجلی بخش این اردوی معنوی است.

زینل زاده در تشریح نام این طرح “از مدرسه تا مدرسه”، گفت: نام این به یعنی اینکه دانش آموزان از محل تحصیلشان که مدرسه است،  جدا می شوند و با حضور در مناطق عملیاتی سر کلاس درس شهدا می نشینند.

وی اضافه کرد: اعزام دانش آموزان پسر نیز به مناطق جنگی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور، در بهمن ماه صورت می گیرد.

به گزارش میلاد لارستان، در مراسم بدرقه دانش آموزان، امام جمعه، سرپرست آموزش و پرورش و جانشین سپاه ناحیه لارستان حضور داشتند.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین