دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

شتاب در توسعه و رونق شهرک صنعتی خنج با اختصاص مشوق‌های جديد سرمايه‌گذاری

مدیرعامل شركت شهرک‌های صنعتی فارس از اختصاص حداكثر مشوق‌های سرمایه‌گذاری برای متقاضيان بخش توليد و صنعت در شهرک صنعتی خنج خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

مدیرعامل شركت شهرک‌های صنعتی فارس از اختصاص حداكثر مشوق‌های سرمایه‌گذاری برای متقاضيان بخش توليد و صنعت در شهرک صنعتی خنج خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، احد فتوحی در بازدید از شهرک صنعتی خنج گفت: برای حمایت از سرمایه‌گذاران در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بر اساس تصویب هیئت‌مدیره این شرکت، مشوق‌هایی نظیر کاهش سهم پرداخت نقدی به ۵ درصد و افزایش مدت پرداخت اقساط به ۴۸ ماه در نظر گرفته‌شده است.

وی افزود: متقاضیان و سرمایه‌گذاران در این شهرک صنعتی به‌شرط بهره‌برداری طی برنامه زمان‌بندی و نیز ایجاد اشتغال بر اساس جواز تأسیس تا سقف ۹۰ درصد از اسناد تعهدی‌شان بازگردانده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس مطرح کرد: ایجاد شهرک صنعتی خنج باهدف ایجاد زیرساخت‌های استقرار واحدهای صنعتی و اشتغال پایدار در این شهرستان و ظرفیت‌سازی به‌منظور جذب سرمایه‌گذار برای توسعه صنعتی انجام‌شده است.

فتوحی تصریح کرد: این شهرک صنعتی بسترهای لازم را برای جذب سرمایه‌های فعالان اقتصادی شهرستان خنج در سایر نقاط کشور و نیز سرمایه‌گذاران خنجی مقیم کشورهای حاشیه خلیج‌فارس فراهم کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به اختصاص مشوق‌های سرمایه‌گذاری که برای نخستین بار اعمال‌شده است، امیدواریم سرمایه‌گذاران از این فرصت برای توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال در این شهرستان استفاده بهینه کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه با اشاره به اینکه شهرک صنعتی خنج دارای ۹۴ هکتار مساحت است، گفت: در فاز نخست این شهرک ۱۰ هکتار زمین صنعتی برای استقرار واحدهای صنعتی فراهم‌شده که در این بخش ظرفیت استقرار ۵۳ واحد تولیدی و صنعتی با پیش‌بینی اشتغال ۲۶۳ نفر فراهم‌شده است.

فتوحی خاطرنشان کرد: متناسب با استقرار واحدهای صنعتی، فازهای بعدی نیز در این شهرک صنعتی عملیاتی خواهد شد.

وی با اشاره به وجود زیرساخت‌هایی نظیر آب و زیرسازی معابر در این شهرک صنعتی مطرح کرد: طرح شبکه داخلی برق نیز در شهرک صنعتی خنج اجراشده که با تخصیص اعتبارات اجرای طرح خط انتقال و وصل برق در این شهرک صنعتی نیز در برنامه عملیاتی این شرکت قرار دارد.

این مقام مسؤول بیان کرد: امیدواریم این شهرک صنعتی بتواند زمینه جذب سرمایه‌گذار و توسعه صنعتی و اشتغال را در شهرستان خنج فراهم کند.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۸:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین