سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
در دیدار باامام جمعه لار مطرح شد:

دکتر کریمی: توسعه پردیس دانشکده از اولویتهای کاری ام محسوب می شود

سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی لارستان بیان داشت:‌ توسعه پردیس دانشکده از اولویتهای کاری ام محسوب می شود. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی  لارستان…

سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی لارستان بیان داشت:‌ توسعه پردیس دانشکده از اولویتهای کاری ام محسوب می شود.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی  لارستان دکتر کریمی سرپرست جدید دانشکده علوم پزشکی لارستان با  حجت الاسلام موسوی خرم امام جمعه لار دیدار نمود. در این دیدار امام جمعه لار با اشاره به اقدامات خیرین لارستان در حوزه سلامت گفت: مجمع خیرین سلامت به عنوان یک مرجع قانونمند در جهت هدف دار کردن اقدامات خیر اندیشان در کشور به عنوان بازوی توانمند در اختیار مجموعه علوم پزشکی لارستان است.

رییس هیئت امناء مجمع خیرین سلامت لارستان افزود : مجتمع پردیس به عنوان یکی از برجسته ترین اقدامات هدایت شده از سوی این مجمع و خدمات خیرین لارستانی به علت وسعت زیاد و طرح های با ارزش، بسیار مورد توجه مسئولین استانی و کشوری قرار گرفته که مایه فخر شهرستان است و امیدواریم ان شالله با تدابیر حکیمانه جنابعالی برای حل مشکلات آن و تسریع در امر توسعه پردیس تلاش بیش از پیش صورت گیرد تا از ظرفیت‌های موجود در این مجموعه گسترده بیشترین استفاده برده شود.

کریمی سرپرست دانشکده نیزضمن ابراز خرسندی از مشارکت‌های مردمی و حمایت های خیرین در جهت ارتقا سطح دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی در منطقه اذعان داشت: از اولویت‌های اصلی بنده رسیدگی به پروژه پردیس است که ان شاء‌ الله با اخذ مجوز یک سری ردیف ها و کد های جدید به بخش های مختلف این مجموعه از سوی وزارت بهداشت بتوانیم ادامه روند ساخت و بهره‌برداری از پروژه بزرگ پردیس را که به جرأت در جنوب استان کم‌نظیر است، سریعتر کنیم.

وی با بیان این مطلب که با هدف حمایت از مجموعه علوم پزشکی چشم امید به مجمع خیرین داریم گفت:با توجه به اینکه مردم خیرپرور منطقه لارستان لایق بهترین ها هستند، تمام توانمان را به کار می گیریم تا با کمک پتانسیل های موجود در مجمع بتوانیم بهترین خدمات را به آنها ارائه دهیم.

در این نشست منصور محتاجی رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین نیز با استقبال از اقدام مدبرانه ریاست جدید دانشکده در شناسایی شرایط موجود در منطقه قبل از اجرای برنامه معارفه خطاب به دکتر کریمی بیان داشت: بررسی شرایط موجود، آشنایی با مجموعه و سنجش پتانسیل های منطقه توسط شما نکته قابل تحسینی است که مایه دلگرمی مسئولین شهرستان ‌شده و انشاالله بتوانیم همصدا با سایر خیریه های محلی تمام تلاش خود را در جهت اهداف کلان دانشکده و حمایت از اقدامات شما که بطبع تعالی سطح بهداشت و درمان منطقه را به دنبال دارد را به کار گیریم.

در پایان سرپرست دانشکده اظهار داشت: دانشکده لار به عنوان بهترین دانشکده در میان دانشکده های همسطح خود بوده و علت اصلی این امر جز همصدایی مردم این شهرستان در جهت حمایت همه جانبه از مسئولین مجموعه بزرگ علوم پزشکی لارستان نبوده است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۷:۴۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “دکتر کریمی: توسعه پردیس دانشکده از اولویتهای کاری ام محسوب می شود”

  1. عليرضا گفت:

    متاسفانه بحثي از ارتقاي دانشکده ي علوم پزشکي لارستان به دانشگاه علوم پزشکي نشد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین