دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

آغاز احداث خانه تنیس روی میز در لارستان

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از آغاز احداث خانه تنیس روی میز این شهرستان خبر داد. محمدحسن طیبی در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان از آغاز احداث خانه تنیس…

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از آغاز احداث خانه تنیس روی میز این شهرستان خبر داد.

محمدحسن طیبی در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان از آغاز احداث خانه تنیس روی میز در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این پروژه ورزش در زمینی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر و با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ متر احداث می‌شود.

وی بابیان اینکه این پروژه با مشارکت دولت و خیرین در مجموعه ورزشی شهید دانشیار ساخته می‌شود، افزود: برای این پروژه رختکن، سالن تمرین و دفتر اداری پیش‌بینی‌شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان با اشاره به اینکه با توجه به فعالیت‌های مناسب درزمینه استعدادیابی و همچنین ظرفیت‌های برجسته پینگ‌پنگ در نوجوانان و جوانان این شهرستان استقبال خوبی از این رشته مهیج در لارستان شده است، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۳۰۰ ورزشکار در رشته پینگ‌پنگ در لارستان مشغول به فعالیت هستند.

طیبی با ابراز خرسندی نسبت به اینکه لارستان نخستین شهرستان در سطح کشور است که در آن خانه تنیس احداث می‌شود، اضافه کرد: بنا به قول مساعد رئیس فدراسیون تنیس روی میز، با افتتاح این طرح شهرستان لارستان به‌عنوان قطب جنوب کشور در این رشته معرفی می‌شود.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۷:۲۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین