چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
جعفرپور

بیمارستان، ویترین دانشکده علوم پزشکی لارستان است

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی ویترین فعالیت‌های دانشکده علوم پزشکی را بیمارستان‌ها معرفی کرد و افزود: پیشانی بیمارستان‌ها، اورژانس است و به دلیل مراجعات زیاد مردم از اهمیت…

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی ویترین فعالیت‌های دانشکده علوم پزشکی را بیمارستان‌ها معرفی کرد و افزود: پیشانی بیمارستان‌ها، اورژانس است و به دلیل مراجعات زیاد مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به همین دلیل باید با اقدامات مناسب زمینه‌ای را فراهم کرد که مردم احساس رضایت کنند.

به گزارش میلاد لارستان در آئینی با حضور قائم‌مقام وزیر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مشاور اجرایی مدیرعامل انتقال خون و دبیر مجمع خیرین انتقال خون کشور، نماینده مردم و رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان، خیرین، معتمدین، دانشجویان، مسئولان ادارات، پزشکان و اقشار مختلف مردم، روسای دانشکده علوم پزشکی لارستان تودیع و معارفه شدند.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی در سخنانی با ابراز خرسندی از خدمات ارائه‌شده در دانشکده علوم پزشکی لارستان، اظهار داشت: خوشبختانه در سالیان اخیر استقلال دانشکده‌های علوم پزشکی لارستان و گراش محقق شد و به‌تبع آن خدمات بزرگ و اثرگذاری به مردم منطقه جنوب استان فارس داده‌شده است.

جمشید جعفر پور بودجه امسال دانشکده علوم پزشکی لارستان را ۱۹۰ میلیارد تومان دانست و افزود: از این میان ۱۰۴ میلیارد تومان درآمدهای اختصاصی است و ۸۶ میلیارد تومان نیز هزینه است.

وی بابیان اینکه بودجه دانشکده علوم پزشکی گراش ۷۵ میلیارد تومان است، تصریح کرد: امید می‌رود با جذب کامل بودجه‌ها بتوان سطح ارائه خدمات را افزایش داد.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی ویترین فعالیت‌های دانشکده علوم پزشکی را بیمارستان‌ها معرفی کرد و افزود: پیشانی بیمارستان‌ها، اورژانس است و به دلیل مراجعات زیاد مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به همین دلیل باید با اقدامات مناسب زمینه‌ای را فراهم کرد که مردم احساس رضایت کنند.

وی خطاب به رئیس جدید دانشکده علوم پزشکی لارستان با تأکید بر اهمیت موضوع توجه به بیمارستان‌ها، یادآور شد: باید علاوه بر استفاده بهینه از پتانسیل خیرین، بودجه‌ها و امکانات دولتی را هم جذب کرد.

جعفرپور با تأکید بر رفع موانع ورود خیرین در عرصه بهداشت و درمان، گفت: یکی از گلایه‌های خیرین از مسئولان، موانع اداری موجود است که موجب دلسردی می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تقدیر از تلاش‌های دکتر رئوفی رئیس پیشین دانشکده علوم پزشکی لارستان و آرزوی موفقیت برای رئیس جدید از حمایت‌های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تشکر کرد.

به گزارش میلاد لارستان، دکتر رئوفی ازاین‌پس به‌عنوان رئیس بیمارستان هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در کشور امارات ادامه فعالیت خواهد داد و دکتر کریمی نیز که پیش از مدیرکل سازمان انتقال خون و همچنین عضویت در هیئت‌علمی دانشگاه شیراز را بر عهده داشته است، به‌عنوان رئیس جدید دانشکده علوم پزشکی لارستان معرفی شد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۴:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “بیمارستان، ویترین دانشکده علوم پزشکی لارستان است”

  1. محسن لار گفت:

    خداموفقش کنه به انجام وعده های داده شده

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین