دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

کشتی گیر لارستانی راهی رقابت های عمومی بزرگسالان کشور شد

رییس هیأت کشتی لارستان گفت: کشتی گیر لارستانی به پیکارهای کشتی آزاد عمومی بزرگسالان قهرمانی کشوراعزام شد. به گزارش میلاد لارستان علی‌اکبر عسکرپور با اعلام این خبر اظهار داشت: هیأت…

رییس هیأت کشتی لارستان گفت: کشتی گیر لارستانی به پیکارهای کشتی آزاد عمومی بزرگسالان قهرمانی کشوراعزام شد.

به گزارش میلاد لارستان علی‌اکبر عسکرپور با اعلام این خبر اظهار داشت: هیأت کشتی استان فارس، شش کشتی گیر را به منظور شرکت در این دوره از رقابت ها به فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران معرفی کرد که نام بیژن درویش بیگی؛ کشتی گیر لارستانی در میان آنها دیده می شود.

وی افزود: این دوره از پیکارها روزهای ۱۱ و ۱۲ دی ماه سال جاری در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار خواهد شد.

رییس هیأت کشتی شهرستان لارستان تصریح کرد: هادی رضایی از شیراز به عنوان مربی و سرپرست تیم کشتی آزاد استان فارس در این مسابقات حضور دارد.

عسکرپور با اشاره به اینکه از سوی فدراسیون کشتی تنها شش نفر از استان فارس سهمیه شرکت در رقابت های کشتی آزاد عمومی بزرگسالان کشور را داشتند، بیان داشت: پیگیری های مکرر هیأت کشتی لارستان باعث شد تا هیأت کشتی فارس از وجود بیژن درویش بیگی به عنوان یکی از نمایندگان تیم استان در این پیکارها استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: بیژن درویش بیگی از کشتی گیران سابقه دار لارستان است که چندین مدال از مسابقات قهرمانی استان فارس و مناطق مختلف کشور را دارد و هم اکنون نیز به منظور شرکت در رقابت های متعدد کشوری، تمرینات منظم خود را زیر نظر مربیان هیأت کشتی لارستان دنبال می کند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۳:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین