شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

تشکیل 19 کمیته تخصصی ستاد دهه فجر در لارستان

با مشارکت ارگان‌های مختلف، ۱۹ کمیته تخصصی ستاد دهه فجر در لارستان تشکیل شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، فرماندار لار در جلسه…

با مشارکت ارگان‌های مختلف، ۱۹ کمیته تخصصی ستاد دهه فجر در لارستان تشکیل شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، فرماندار لار در جلسه مسوولان بزرگداشت دهه فجر بابیان اینکه زمان اجرای برنامه‌های شکلی، ظاهری، نمادین و روتین در ایام‌الله دهه فجر گذشته است، اظهار داشت: رؤسای کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر لارستان با خلاقیت و نوآوری برنامه‌های جدید و باکیفیتی را ارائه دهند و اقدامات و عملکردها را قاعده‌مند و قانونی اجرایی کنند و از برنامه‌های تکراری پرهیز شود.

جلیل حسنی با تأکید بر اینکه تمامی ارگان‌های لارستان برنامه‌های خوبی را برای مردم برگزار کنند و در راستای شفافیت‌سازی گام بردارند، افزود: مسوولان در دهه فجر پیش رو محکم‌تر پای کار باشند و حضور جدی در تمامی برنامه‌ها داشته باشند تا بتوانیم یک تبلور عینی دیگر از حضور مردم ایجاد کنیم که در عرصه داخلی و خارجی تأثیرگذار باشد.

فرماندار ویژه لارستان تصریح کرد: از هر برنامه جدیدی که از سوی کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر و مردم در ایام‌الله دهه فجر انقلاب برگزار می‌شود، استقبال می‌کنیم و این را هم تذکر دهم که برنامه‌ها مختص فقط مرکز شهرستان نباشد،  بلکه در تمامی شهرها، بخش‌ها، روستاها، آبادی‌ها و مناطق عشایر نشین منطقه لارستان نیز برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی، مذهبی و قرآنی و غیره برگزار شود.

همچنین در این جلسه مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان و دبیر ستاد دهه فجر در این شهرستان نیز از رؤسای ادارات و کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر لارستان خواست هر چه سریع‌تر برنامه‌های فرهنگی، هنری، مذهبی، قرآنی، ورزشی و غیره که قرار است در طول دهه فجر امسال در سراسر منطقه لارستان بزرگ برگزار شود، به فرمانداری ارسال کنند.

 محسن حجتی یادآور شد: در ایام دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی مناسب از تابلوها و امکانات تبلیغی در سطح شهرستان که  متعلق به دستگاه‌های اجرایی است جهت انتقال پیام‌ها و ارزش‌های فرهنگی انقلاب اسلامی و  عملکرد ادارات مربوط صورت پذیرد.

در ادامه پس از بحث و بررسی، رؤسای کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان لارستان در سال جاری معرفی شدند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۹:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین