شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان خبر داد

اتمام عملیات زیرسازی شهرک محمدقاسمی بیرم لارستان

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان از اتمام  عملیات زیرسازی بدون بیس هفت هزار مترمربع از شهرک روستای محمدقاسمی از بخش بیرم لارستان خبر داد و بیان داشت : با…

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان از اتمام  عملیات زیرسازی بدون بیس هفت هزار مترمربع از شهرک روستای محمدقاسمی از بخش بیرم لارستان خبر داد و بیان داشت : با اجرای مراحل بهسازی محیط این شهرک در مسیر توسعه قرارگرفته است .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ناصر زائری اظهار داشت: این طرح  با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون ريال از محل اعتبارات آماده سازی زمین توسط امور ماشین‌آلات بنیاد مسکن استان فارس اجراشده است.

وی بابیان اینکه در ۶ ماهه نخست سال جاری ۱۹۲ واحد مسکونی در این شهرستان بهسازی و مقاوم‌سازی شده است افزود: در این مدت ۳۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در این حوزه صرف شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان تصریح کرد: تعداد واحدهای مقاوم‌سازی شده از ابتدا تا پایان سال ۹۵  در این شهرستان ۱۰  هزار و ۱۱۷  واحد بوده است که  با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۴ میلیارد ریال انجام‌شده است .

این مسئول گزارشی از تملک اراضی مسکونی در روستاها  در راستای  توسعه مسکونی روستاها از ابتدا تا سال ۹۵  ارائه داد و گفت: در این مدت هکتار ۲ هزار ۴۸۸ و در نیمه نخست امسال ۲۵ هکتار زمین در این شهرستان تملک شده است .

زائری همچنین به تخصیص اعتبارات در این شهرستان اشاره کرد و گفت:  در حوزه عمران روستایی در سال‌های گذشته ۱۳۵ میلیارد ۳۶۰ میلیون ريال و امسال ۶ میلیارد ۳۴۰ میلیون ريال به این لارستان اختصاص‌یافته است .

مدیر بنیاد مسکن لارستان به اعتبارات در  حوزه بهسازی مسکن روستایی اشاره کرد و افزود: اعتبارات این حوزه در سال‌های گذشته ۹۳۷ میلیارد ۳۵۴ میلیون ریال و در سال جاری ۳۹ میلیارد ۷۰۰ میلیون ريال بوده است .

روستای محمدقاسمی از بخش بیرم لارستان در فاصله ۱۴۳ کیلومتری از مرکز شهرستان  و ۴۷۶ کیلومتری از مرکز استان واقع‌شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۳:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اتمام عملیات زیرسازی شهرک محمدقاسمی بیرم لارستان”

  1. مهدوی نژاد گفت:

    سلام علیکم

    توصیه می کنم یک جلسه ای با جوانان محمد قاسمی داشته باشید و موضوعات دیگری رو هم در این زمینه انعکاس بدید

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین