شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
در دو ماه گذشته صورت گرفت

رفع تصرف 164 هزار مترمربع از اراضی دولتی در جنوب فارس

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از رفع تصرف از ۱۶۴ هزار مترمربع از اراضی دولتی در جنوب استان فارس خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان از رفع تصرف از ۱۶۴ هزار مترمربع از اراضی دولتی در جنوب استان فارس خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان محمدرضا باقری فرد بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران بابیان اینکه در ۲ ماه گذشته بیش از ۱۶۴ هزار مترمربع زمین به ارزش ۱۵۶ میلیارد و ۹۶۹میلیون ریال رفع تصرف از اراضی ملی در حوزه این اداره کل صورت گرفته است، اظهار داشت: این تصرفات در شهرهای گراش، لار، جویم ، بیرم، خنج و گله‌دار بوده است.

وی افزود: تمام زمین‌های تصرف‌شده با هوشیاری کامل یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی لارستان، شناسایی و پرونده آن‌ها به مراجع قضایی ارسال و پس از اخذ دستور از دادستانی همه این اراضی از متصرفان باز پس گرفته شد.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با هشدار به سودجویان یکی از اولویت‌های مهم این اداره کل را حفاظت از اراضی دولتی دانست و تصریح کرد: به صورت شبانه‌روزی کلیه اراضی ملی زیر ذره‌بین کارکنان املاک و حقوقی این اداره کل قرار دارد و اجازه هیچ‌گونه سودجویی به زمین‌خواران نخواهیم داد.

باقری‌فرد در خصوص بازپس‌گیری زمین از متصرفان اضافه کرد: در گله‌دار سه  قطعه زمین به مساحت ۸۶۹ مترمربع، بیرم سه قطعه به مساحت ۱۹ هزار و ۶۲۱، گراش ۴۵ هزار و ۷۰۰، جویم ۵۰ هزار، خنج ۶هزار و لار ۹۷ مترمربع زمین‌های متصرفی بازپس‌گیری شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۶:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین