جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

۱۰۰۰ مددجوی کمیته امداد فارس خواستار اجرای طرح پنل خورشیدی هستند

مدیرکل کمیته امداد استان فارس گفت: در حال حاضر هزار خانوار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد متقاضی نصب پنل خورشیدی بر پشت بام محل سکونتشان هستند که مراحل مطالعاتی آن…

مدیرکل کمیته امداد استان فارس گفت: در حال حاضر هزار خانوار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد متقاضی نصب پنل خورشیدی بر پشت بام محل سکونتشان هستند که مراحل مطالعاتی آن در حال انجام است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدبذرافشان با بیان اینکه مددجویان استان فارس سال آینده از برکت هزار پنل خورشیدی بهره مند می‌شوند اظهار داشت: مراحل مطالعاتی این طرح در حال انجام است و تا سال آینده اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: برای اجرای این طرح‌ها به مددجویان متقاضی واجد شرایط ۲۵ میلیون تومان وام قرض الحسنه پرداخته می‌شود که مددجویان اقساط آن را در ۶۰ ماه پرداخت می‌کنند.

بذرافشان گفت: استفاده از انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر، جلوگیری از آلودگی هوا و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها و بهره‌مندی از کمک معیشت پایدار و مستمر تا ۲۰ سال آینده از مزایای اجرای این طرح است.

وی با بیان اینکه مددجویان زیر ۶۳ سالی که سرپرست خانوار باشند و ساختمان مستحکمی برای نصب پنل های خورشیدی در اختیار داشته باشند، می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند گفت: در صورت تایید محل نصب پنل‌های خورشیدی توسط شرکت توزیع برق استان، این طرح‌ها در شهرستان‌های متقاضی اجرا می‌شود.

بذرافشان افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، باید در سال ۹۶ هم ۴۲۰ نیروگاه تولید برق ۵ کیلو واتی در استان فارس راه اندازی شود و ۴۲۰ مددجوی کمیته امداد استان مشغول به کار شوند.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۳:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین