چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۰ب.ظ
::آخرین مطلب 37 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
در دهه فجر صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 28 پروژه عمرانی در شهرستان خنج

فرماندار خنج از بهره‌برداری از ۲۸ پروژه عمرانی در دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان مختار عباسي در جلسه شورای اداری شهرستان خنج ضمن…

فرماندار خنج از بهره‌برداری از ۲۸ پروژه عمرانی در دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان مختار عباسي در جلسه شورای اداری شهرستان خنج ضمن عرض تسليت جان‌باختگان نفت‌کش ايراني به خانواده‌ها و داغ‌دیدگان و ملت ايران، سالگرد رحلت آيت اله هاشمي رفسنجاني(ره) را كه از افراد مؤثر در انقلاب بودند  تسليت گفت و اظهار داشت: بر لزوم برگزاري هر چه باشکوه‌تر جشن‌های انقلاب اسلامي تأکید كرد.

وی با اشاره اعتراض مردم و مسائل و مشكلات آنان افزود: همه بايد با تكريم و احترام با مردم رفتار كنيم و به مردم كه ولی‌نعمتان ما هستند با زبان احترام و ادب صحبت كرد و تلاش كنيم تا با برنامه‌ریزی مناسب مسائل و مشكلات را حل و خواسته آنان را موردبررسی قرار دهیم.

فرماندار خنج بیان کرد: اگر صادقانه و شفاف به اقدام و كارهاي انجام‌شده و مشكلاتي كه وجود دارد صحبت كنيم مردم از ما قبول خواهند كرد و مديران بايد خدمات نظام را با حضور در بين مردم براي آنان بازگو كنند.

وی انتقاد را حق مسلم مردم است دانست و تصریح کرد: امروز معضل بيكاري در كشور وجود دارد اما نبايد دولت فعلي را مقصر دانست و اين مشكلات در دولت‌های قبل هم بوده و همه دولت‌های انقلاب اسلامي و ازجمله دولت جناب آقاي دكتر روحاني تلاش زيادي در جهت رفع معضلات اقتصادي و حفظ آرامش كشور کرده است نباید دولت را تخريب کرد تا خدای نکرده بيگانگان بتوانند در صفوف ملت تفرقه ایجاد کنند.

این مسئول خطاب به مدیران ادارات تأکید کرد: تكريم ارباب‌رجوع در ادارات سرلوحه همه كارها قرار گیرد و براي جذب اعتبارات عمراني سال جاري و شروع پروژه‌ها تلاش و كوشش کنند.

عباسی با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال برنامه‌های مختلفي در سطح شهرستان خنج برگزار می‌شود، اضافه کرد: از ۲۸ پروژه عمراني با هزينه افزون بر ۱۵۰ ميليارد ريال در دهه فجر بهره‌برداری کلنگ زنی چندين پروژه انجام خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۴:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین