جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 19 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

جعفرپور:در صورت آمادگي سرمايه گذار، هواپيمای لارایر در لارستان مستقر ميشود

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت آمادگي سرمايه گذار، هواپيما به جای پرواز  در لارستان مستقر ميشود. به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومي دفتر نماينده مردم…

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت آمادگي سرمايه گذار، هواپيما به جای پرواز  در لارستان مستقر ميشود.

به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومي دفتر نماينده مردم لارستان خنج و گراش در جریان سفر نيم روزه مدير عامل هما به لارستان جمشبدجعفرپور پور نماینده مردم  در سخنانی با بیان اینکه لارستان یک جامعه زنده است که برای پیشرفت و تغيير شرايطش تلاش می کند،‌اظهار داشت:‌مردم لارستان حاضر به سرمایه گذاری بوده و روحیه بخشنده و سخاوتمندی نیز دارند.  رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس افزود:‌ خیرین بخشي از فعالیت های کشور را در اين منطقه بر عهده گرفته اند و این ویژگی  خيرين  باعث افتخار منطقه گردیده است.

وي افزود: خواست مردم این است که بتوان  شبکه اي از پروازهای داخلی و نیز پروازهای خارجی مورد نیاز مردم را در منطقه راه اندازی نمود که مشخصاً در این زمینه افزایش پرواز لار دوحه- و شروع پرواز لار -مسقط و پرواز داخلي لار به مشهد، شیراز و کیش را خواستاریم.

نماينده مردم در مجلس کارگو را یکی از مهمترین درخواست های صادر کنندگان عنوان كرده و اظهار داشت:  ان شاء‌ الله  بتوان از مکاني كه در فرودگاه در اختیار شرکت ایران ایر هست برای راه اندازی کارگو استفاده نموده كه این کار باعث رونق اقتصاد شهر و همچنین سودآوری  برای ایران ایر خواهد بود.

وی در پيشنهاد جديدي که به مديرعامل هما بیان داشت:  ما تلاش میکنیم با جلب سرمایه گذار بتوانیم هواپيما تهیه و در لارستان مستقر کنیم و سرمایه گذار از سود تضمین شده از سوی ایران ایر برخودار شود.با این کار به تمام درخواست ها در اين قالب پاسخ داده می شود.  اين پيشنهاد و ایجاد هواپيماي لار اير در فرودگاه لارستان مورد حمایت و استقبال خانم دکتر شرفبانی قرار گرفت.

جعفرپور در پایان آمادگی تمام ادارات و ارگان های لار برای راه اندازی کارگو و توسعه پروازهای این شرکت از فرودگاه لارستان را اعلام كرد

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۶:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

5 Responses to “جعفرپور:در صورت آمادگي سرمايه گذار، هواپيمای لارایر در لارستان مستقر ميشود”

  1. ناشناس گفت:

    سنگ بزرگ نشانه ي نزدنه ،بجاي اين کار برويد سراغ ديگر شرکتهاي هواپيمايي همچون کيش اير،قشم اير،معراج و …و همچنين ديگر شرکتهاي هواپيمايي خارجي

  2. رسول گفت:

    سلام ،ما فکر میکردیم مردم ما فقط با اسمان مشکل دارن که به قول خودشون پروازاش رو مدام لغو میکنه ،اینا که با ایران ایر هم مشکل دارن ،،،،،ای باااابا، بسه دیگه یه مقدار مثبت فکر کنیم

  3. ناشناس گفت:

    شما یه ترمینال مسافری رو نتونستید بعد از چهارده سال بسازید.می خواید هواپیما بخرید.

  4. بی نام گفت:

    این شرکت ایران ایر هم از بس بلیط ۴۵۳۰۰۰ تومانی مسیر تهران را به مردم لار قالب کرد حلا گفته شاید بد نباشه با پول و سرمایه مردم این منطقه هواپیما هم بخره . تشریف فرمایی این بزرگوار هم سودی برای ما نداشت .

  5. حسین گفت:

    ایران ایر این همه از دولت سوبسیت و کمک می گیرد حالا به فکر افزایش نقدینگی خود با سرمایه مردم منطقه افتاده . بازهم سرمایه گذاری مردم . سرمایه گذاری مردم . سرمایه گذاری مردم. . .

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین