پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 8 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 11

ابطال پی‌درپی پرواز تهران-لار-تهران و سرگردانی مسافران!!

طی روزها و هفته‌های اخیر چندین پرواز مسیر تهران-لار-تهران ابطال شده و این موضوع سبب سرگردانی و اعتراض شهروندان و مسافران شده است. به گزارش خبرنگار میلاد لارستان،‌ هر چند…

طی روزها و هفته‌های اخیر چندین پرواز مسیر تهران-لار-تهران ابطال شده و این موضوع سبب سرگردانی و اعتراض شهروندان و مسافران شده است.

به گزارش خبرنگار میلاد لارستان،‌ هر چند توجیه اولیه مسوولان شاید انجام پروازهای اربعین باشد اما اکنون که همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین به اتمام رسیده و تقریباً اکثر زائران به کشور بازگشته‌اند، لغو پروازهای این مسیر مهم در فرودگاه لار همچنان تداوم دارد.

ابطال پروازها موجب سرگردانی مسافران شده چراکه فروش بلیط انجام می‌شود یا حتی در زمان مراجعه به سایت‌ها جهت خرید بلیط تکمیل ظرفیت را نشان می‌دهد ولی متاسفانه هربار خبر از ابطال پرواز می‌رسد.

طی هفته جاری، علاوه بر ابطال پرواز شنبه شب تهران-لار-تهران،  پرواز صبح دوشنبه این مسیر نیز لغو شده و خبرها حاکی از ابطال پرواز چهارشنبه نیز دارد. بر همین اساس خبرنگار میلاد لارستان موضوع را از مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان نیز جویا شد که صولتی در این خصوص با بیان اینکه متاسفانه طی یکی دو هفته اخیر به دلیل کمبود ناوگان و تعدد پروازهای اربعین از یک سو و  زمین گیر شدن برخی هواپیماها در مسیرهای دیگر از سوی دیگر باعث شده که پروازهای مسیر تهران-لار تحت تاثیر قرار بگیرد،‌اظهار امیداوری کرد این موضوع از هفته آینده به روال عادی خود برگردد.

بارها در گذشته درخصوص عدم اتکا به یک شرکت هواپیمایی خاص، بویژه در مسیرهای پرتقاضا نظیر تهران، تذکر داده شده است تا بتوان در زمان ابطال یا لغو پروازهای یک شرکت، بتوان از ظرفیت سایر شرکتها بهره گرفته شود.

انتظار است تا مسوولان با پیگیری و برنامه‌ریزی بدنبال رفع اساسی مشکل ابطال پروازهای داخلی فرودگاه لار باشند.

 

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین