سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

کمیسیون فرهنگی مجلس به تحقیق و تفحص از پرسپولیس و استقلال رأی مثبت داد

نمایندگان کمیسیون فرهنگی طرح تحقیق و تفحص از باشگاه پرسپولیس و استقلال را با حضور وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال بررسی کردند و به آن رای مثبت دادند. نشست…

نمایندگان کمیسیون فرهنگی طرح تحقیق و تفحص از باشگاه پرسپولیس و استقلال را با حضور وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال بررسی کردند و به آن رای مثبت دادند. نشست اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به ریاست جمشیدجعفرپور و با حضور مسعود سلطانی فر  وزیر ورزش و جوانان و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به منظور بررسی طرح تحقیق و تفحص از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و طرح سوال دو نماینده درخصوص پروژه‌های نیمه کاره ورزشی برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از خانه ملت در بخشی از این جلسه بنا به تقاضای جمعی از نمایندگان طرح تحقیق و تفحص از منابع ومصارف و نظام مدیریت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در ۱۰ سال اخیر در صحن کمیسیون فرهنگی مطرح و پس از توضیح دلایل خود برای این تفحص، توضیحات وزیر و رئیس فدراسیون را جویا شدند.بنابراین گزارش نمایندگان کمیسیون فرهنگی طی یک رای گیری به تحقیق و تفحص از دو باشگاه اسنقلال و پرسپولیس رای موافق دادند.

امضاءکنندگان این طرح معتقدند در۱۰ سال اخیر شفافیت لازم بر نحوه مدیریت و عملکرد این دو تیم و موضوعات مرتبط با فدراسیون فوتبال وجود نداشته است. به همین دلیل کمیته‌ای از نمایندگان امضاءکننده طرح و نمایندگان کمیسیون فرهنگی به منظور انجام این تحیق و تفحص تشکیل شد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۷:۳۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین