شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۱ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 18

ساخت آب انبار خیرساز در خنج

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خنج گفت: به‌همت چند نفر از خیرین این شهرستان عملیات ساخت آب انبار جدید روستای سده آغاز شد. به گزارش میلاد لارستان به…

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خنج گفت: به‌همت چند نفر از خیرین این شهرستان عملیات ساخت آب انبار جدید روستای سده آغاز شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) جواد ناسك، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خنج با بیان اینكه به‌همت چند نفر از خیرین این شهرستان عملیات ساخت آب انبار جدید روستای سده آغاز شد، گفت: این آب انبار با قطر ۱۰ متر و عمق ۱۲ مترمربع است که جهت آب‌رسانی و استفاده عمومی ساخته می‌شود.

وی با تصریح اینکه این آب انبار جز موقوفات عام‌المنفعه است، گفت: هزینه ساخت این آب انبار بالغ بر یک میلیارد ریال است که از سوی خیرین روستای سده شهرستان خنج تأمین شده است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خنج یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود عملیات ساخت این آب انبار در مدت ۲ ماه صورت گیرد.

ناسك در پایان گفت: تمام آب انبارهای مرکز شهرستان خنج از زمان‌های بسیار دور حتی در مقطعی از زمان ساسانیان و یا در دوره‌های اسلامی، توسط افراد نیکوکار و یا حاکمان محلی ساخته شده است و سالیان متمادی است که مردم از آب این آب انبارها استفاده می‌کنند.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین