شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

مسابقه ساخت «آدمک‌های استکبار» در لارستان+پوستر

سرپرست مرکز آموزش علمی-کاربردی لارستان، گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقه ساخت «آدمک‌های استکبار» ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان در لارستان برگزار می‌شود. صفا فرجام در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد…

سرپرست مرکز آموزش علمی-کاربردی لارستان، گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر مسابقه ساخت «آدمک‌های استکبار» ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان در لارستان برگزار می‌شود.

صفا فرجام در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با گرامی‌داشت ایام‌الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: باید با یادآوری خاطرات انقلاب، جوانان و نوجوانان را با زیرکی‌های هم‌نسل خود در آن دوران آشنا کرد.

وی بابیان اینکه به مناسبت  دهه مبارک فجر مسابقه ساخت «آدمک‌های استکبار» ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان لارستانی برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با طراحی و ساخت نمادهای استکبارستیز در این جشنواره شرکت کنند.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی لارستان با اشاره به اینکه آدمک‌های ساخته‌شده در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در معرض دید عموم قرار می‌گیرد، تصریح کرد: به افراد برگزیده جوائز نفیسی اهدا می‌شود.

این مسوول درباره شرایط ساخت این آدمک‌ها، ادامه داد: همه دانش‌آموزان و دانشجویان از هر گروه سنی به صورت انفرادی یا گروهی در این مسابقه می‌توانند شرکت کنند و برای استفاده از وسائل در ساخت آدمک‌ها هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد.

فرجام بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار و دست‌ساخته‌های خود را تا ۱۰ بهمن‌ماه ۹۶ به دفتر دبیرخانه واقع در شهر لار، شهر جدید، بلوار دکتر دادمان، مرکز آموزش علمی–کاربردی لارستان ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲_۵۲۲۶۵۶۰۲_۰۷۱ تماس بگیرند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۷:۲۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین