شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۱ق.ظ
::آخرین مطلب 31 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

جدال حساس استقلال لطیفی لارستان و شهدای فخاران کازرون

در هفته شانزدهم لیگ برتر بزرگ‌سالان استان فارس در دیداری حساس تیم‌های استقلال لطیفی لارستان و شهدای فخاران کازرون به مصاف هم می‌روند. به گزارش میلاد لارستان، هفته شانزدهم رقابت‌های…

در هفته شانزدهم لیگ برتر بزرگ‌سالان استان فارس در دیداری حساس تیم‌های استقلال لطیفی لارستان و شهدای فخاران کازرون به مصاف هم می‌روند.

به گزارش میلاد لارستان، هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بزرگ‌سالان استان فارس به برگزاری ۵ بازی ر شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد.

در نخستین بازی در روز پنجشنبه ۱۲ بهمن‌ماه، تیم پارسه شیراز در ورزشگاه شهید دستغیب میزبان تیم خلیج‌فارس این شهر است.

سایر بازی‌های این هفته در روز جمعه برگزار می‌شود که در این روز، استقلال لطیفی لارستان که توانسته در بازی‌های چند هفته اخیر نتایج مطلوبی را کسب کند، در ورزشگاه تختی شهر لار میزبان شهدای فخاران کازرون است.

در دیگر بازی، پادنا میمند از شریف بتن نورآباد (لیدوما) در ورزشگاه شهید صیادی نژاد میزبانی خواهد کرد و فدائیان المهدی جهرم در یک بازی خارج از خانه به مصاف تیم پارسه مرودشت می‌رود.

بازی پایانی هفته شانزدهم بین تیم‌های پاس نی‌ریز و گلستان فاروق مرودشت برگزار خواهد شد.

بازی بین تیم‌های امیرکبیر نورآباد و هلال‌احمر گراش نیز که در روز سه‌شنبه هفته جاری برگزارشده است، با برتری یک بر صفر تیم نورآباد به پایان رسیده است.

به گزارش میلاد لارستان، تا پایان پانزدهم تیم‌های گلستان فاروق مرودشت با ۳۱، امیرکبیر نورآباد با یک بازی بیشتر با ۲۹ و استقلال لطیفی لارستان با ۲۷ امتیاز در رده‌های نخست تا سوم جدول رده‌بندی قرار دارند.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۳:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین