چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

جلسه هماهنگی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در جویم

جلسه هماهنگی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در جویم برگزار شد. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم جلسه برنامه ریزی و هماهنگی پیرامون مراسم راهپیمایی یوم الله…

جلسه هماهنگی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در جویم برگزار شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم جلسه برنامه ریزی و هماهنگی پیرامون مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور بخشدار و مسئولین کمیته های ستاد دهه فجر شهر جویم در محل بخشداری برگزار شد.

در ابتدای جلسه داود شفیعی بخشدار جویم ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و تبریک ایام الله دهه فجر حضور گسترده اقشار مختلف مردم در مراسم راهپيمايي ۲۲ بهمن ماه را تعصب به نظام دانست و افزود: با توجه به جریانات اخیر،دشمن منتظر فرصتی است تا مردم را به شرکت نکردن در این راهپیمایی و حماسه ملی تحریک کند اما به یقین مردم آگاه ما در این روز با حضور خود برگ زرینی دیگر به دفتر انقلاب اضافه خواهند نمود و در مقابل توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي می ایستند.

وی افزود: این جلسه با هدف برنامه ریزی، انسجام و ایجاد هماهنگی در بین دستگاههای متولی به منظور تمهیدات لازم جهت برگزاری راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن تشکیل شده است.

در پایان جلسه، برنامه ريزي جهت راهپيمايي یوم الله ۲۲ بهمن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد: مراسم رأس ساعت ۹ صبح روز یکشنبه از میدان شهید چمران آغاز و پس از طی مسير در مصلای نماز جمعه(با اجرای برنامه های ورزشی و فرهنگی) خاتمه یابد.

خبرنگار-آرزو جهان پیما-جویم

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۳:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین