شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 12 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
با حضور مسئولان لارستان در بنارویه:

کلنگ دانشسرای خیرساز علوم قرآنی بنارویه به زمین زده شد؛‌ چندین پروژه میلیونی افتتاح شد..

طی مراسمی  با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، چند طرح عمرانی و زیربنایی با اعتباری افزون بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در بخش بنارویه لارستان افتتاح…

طی مراسمی  با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، چند طرح عمرانی و زیربنایی با اعتباری افزون بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در بخش بنارویه لارستان افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ همزمان با دهه فجر، چند طرح عمرانی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، سجاد قنبری بخشدار، امام جمعه ، شهردار واعضاء شورای اسلامی شهربنارویه،تعدادی از مسئولین ادارات شهرستان و قشرهای مختلف مردم ، با اعتباری افزون بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در بخش بنارویه افتتاح و یا ساخت آنها آغاز شد.

این طرح ها شامل افتتاح دفتر امور صنفی، خانه هلال بنارویه و پروژه های شهرداری همچون کوچه شهید جهان‌آرا و بلوار شهیدان محمدی و اجرای کانیوا و پایه ریزی ۳۱ معبر شهر بنارویه با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان و پروژه های مخابراتی بود.

در ادامه مسئولین همچنین کلنگ ساخت دانشسرای علوم  قران و حدیث بیت الاحزان بنارویه را به زمین زدند.  این مجتمع قرار است در زمینی به مساحت ۲۸ هزار متر مربع ، با زیربنای ۲۰۰۰ متر مربع و با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان توسط آقای حاج نوراله ابراهیمی ساخته شود.

همچنین با حضور مسئولین ساخت مرکز مدیریت بحران شهرداری بنارویه هم آغاز شد. این مرکز هم در زمینی به مساحت ۱۸۰۰ متر مربع با زیربنای ۳۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان ساخته می شود.

یاداور می شود که فرماندار ویژه لارستان با حضور در یکی از مدارس دخترانه متوسطه اول شهر بنارویه همزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب را به صدا در آورد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۷:۱۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین