پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 29 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

ایستگاه انقلاب به امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) رسید

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان از برپایی ایستگاه انقلاب همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد. به گزارش میلادلارستان به نقل از ایکنا خیرالله محمودی، گفت: همزمان با…

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان از برپایی ایستگاه انقلاب همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد. به گزارش میلادلارستان به نقل از ایکنا خیرالله محمودی، گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ویژه برنامه‌های این ایام در محل آستان امامزاده میرعلی‌بن الحسین(ع) برگزار می‌شود. وی افزود: این ویژه برنامه‌های اجرایی در قالب برپایی محفل انس با قرآن کریم، شعرخوانی انقلابی، سخنرانی و مداحی، اجرای گروه سرود و تواشیح و اجرای مراسم غبارروبی و عطرافشانی و اهدای گل به قبور مطهر شهدا با حضور علما، مسئولان و خانواده‌های شهدا و خادمین این آستان مقدس هستند.

محمودی با بیان اینكه همزمان با ایام دهه فجر و ایام سوگواره یاس نبوی ایستگاه انقلاب در محل فلکه مدرس این شهرستان برپا شده است، افزود: این ایستگاه در قالب اجرای مسابقات نقاشی ویژه کودکان با موضوع انقلاب برپا شده است. همچنین به همت اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان و کمک‌های خیرین با برپایی ایستگاه صلواتی چای، شربت و شیرینی در بین عموم بازدیدکنندگان توزیع می‌شود.

وی با تصریح اینکه این ایستگاه از ۱۲ تا ۲۲ بهمن همه روزه از ساعت ۱۶ عصر پذیرای عموم است، گفت: انجام تبلیغات محیطی با استفاده از پرچم مقدس جمهوری اسلامی، عرضه محصولات فرهنگی با رویکرد برجسته‌سازی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و پخش بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در رابطه با عوامل پیروزی انقلاب اسلامی از دیگر برنامه اجرایی در ایام‌الله دهه فجر در محل امامزاده میرعلی‌بن الحسین(ع) است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۷:۵۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین