جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۴ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

شرکت «کارتن سازی مادر» اوز افتتاح شد

شرکت«کارتن سازی جعبه مادر» اوز با سرمایه گذاری عارف مولوی و شرکا، امروز ۱۵ بهمن، به مناسبت دهه فجر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. به گزارش میلاد لارستان…

شرکت«کارتن سازی جعبه مادر» اوز با سرمایه گذاری عارف مولوی و شرکا، امروز ۱۵ بهمن، به مناسبت دهه فجر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اوز امروز این طرح که به عنوان تنها پروژه عمرانی شهر اوز در دهه فجر بود، در زمینی به مساحت ۷۰۰متر مربع با زیر بنای ۵۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان توسط عارف مولوی، حاج احمد ملکزاده و سایر شرکا تامین شده افتتاح شد.

عارف مولوی در این خصوص گفت: در این شرکت کارتن با چاپ رنگی در سایزهای مختلف تولید می شود و شامل خطوط: برش، تازن، چاپ زن، چاپ، تسمه کشی و… است. درفاز اول کارتن در سایز های مختلف تولید می شود و در فاز دوم جعبه های شیرینی و پیتزا نیز تولید می شود.

این سرمایه گذار افزود: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و استغال، درفاز اول ۷ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار می شوند و پس از به کار افتادن فاز دوم اشتغال تا ۲۰ نفر قابل افزایش است.
این شرکت در بولوار خلیج فارس، جنب رستوران پاتریس واقع شده است و تجهیزات آن از تولیدات داخل و زیر مجموعه صنایع دفاع خریداری شده است.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۵:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین