جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

هفته دوم آذر ماه 1383- شماره 356 (تا كى چاله‏ها چنين خواهند ماند)

بيش از پنج ماه از آغاز حفاري هاى شركت گاز مى‏گذرد آن شركت تقريباً خيابانهاى شهرجديد و غالب خيابانهاى شهرقديم را لوله ‏گذارى كرده و فقط چاله‏ ها باقى مانده…

بيش از پنج ماه از آغاز حفاري هاى شركت گاز مى‏گذرد آن شركت تقريباً خيابانهاى شهرجديد و غالب خيابانهاى شهرقديم را لوله ‏گذارى كرده و فقط چاله‏ ها باقى مانده است چاله ‏هايى كه گرد و خاك را تا ۲ برابر عرض گودال پراكنده كرده و حفرهاى ديگر هم در بعضى خيابانها كم و بيش اضافه شده و شكل زننده‏اى به شهر داده است.  دوستى مى‏گفت: با اين وضعيت مى‏ترسم پيش از گازرسانى به منازل آسم‏ رسانى صورت گيرد و جمعى را با اين همه گرد و خاك موجود گرفتار نمايد. دوست ديگر اظهار مى‏كرد شما را به خدا بنويسيد چرا آسفالت نمى‏كنند تا كى بايد چنين باشد شهر از روستا بدتر شده است.
 خواست مردم را به شهردار منتقل نموديم ايشان فرمودند قراردادى در حال انجام است و به محض خاتمه ماه رمضان آسفالت گودالها آغاز خواهد شد. اينك بيش از ۱۵ روز از ماه مبارك رمضان مى‏گذرد اما تاكنون خبرى از تسطيح نيست. راستى چرا چنين است مسئولين شوراى شهر در اين رابطه چه اقدامى كرده ‏اند سرى به خيابانها بزنيد، سرى به كوچه‏ هاى شهرقديم بزنيد ملاحظه نماييد چه وضعيتى ايجاد شده است. آيا خودتان محاسبه كرده ‏ايد اين همه گودالهاى ريز و درشت و اين همه دست‏ اندازها چه لطماتى به ماشين‏هاى مردم وارد خواهد آورد. شما را به خدا فكرى كنيد و بيش از اين معطل ننماييد. اگر جواب قانع‏ كننده و درستى براى مردم داريد ما در انعكاس آن حاضريم. مهم اين است كه در سال پاسخگويى به مردم، بى‏ اعتنايى به افكار عمومى مضر و خطرناك است.
    مديرمسئول

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۶:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین