شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

نکته ای که نماینده مردم به مدیر جدید آموزش و پرورش گوشزد کرد…

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در آیین معارفه مدیرجدید آموزش و پرورش لارستان در سخنانی اظهار داشت: لارستان بايد به مركز توليدو صادرات نيروي انساني تبديل شود و مدیرجدید…

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در آیین معارفه مدیرجدید آموزش و پرورش لارستان در سخنانی اظهار داشت: لارستان بايد به مركز توليدو صادرات نيروي انساني تبديل شود و مدیرجدید آموزش و پرورش باید به این نکته مبادرت ورزد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از دفتر نماینده مردم، جعفرپور در این مراسم از فجرآفرینان شهدای دانش آموز ،معلمان شهید و فرهنگیان عزیزی که بار عمده انقلاب را بر دوش کشیده اند ياد كرده  و اظهار داشت: از اول انقلاب بنا بر این بود که به آموزش و پرورش توجه ویژه ای شود چون ما هیچ اداره و نهادی مهمتر از آموزش و پرورش در تعقیب اهداف انقلاب اسلامی نداریم و  این یک واقعیت است و هر چند در عمل دچار کاستی‌ها و کمبودها شدیم ولي از لحاظ مبانی نطری واستدلالی هیچ کس نمی تواند در این مطلب شبهه کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: اگرمی‌خواهیم اهداف بلند انقلاب اسلامی محقق شود باید بر آموزش و پرورش متمرکز شویم .

جعفرپور با بيان اينكه آموزش و پرورش دستگاهی است که هر اتفاق بزرگی که می خواهد در جامعه بیفتد ، قطعات اولیه اش باید در آموزش و پرورش آماده شود، اظهار داشت:  به عنوان مثال اگر کسی میخواهد از دانشگاه به مسئولیتهایي برسد قطعات اولیه اين شخص در آموزش و پرورش تولید شده واگر این قطعات دقیق و با مواد اولیه خوب و حساب شده تولید نشود ،در دانشگاه هم قطعات نمی توانند روی هم بخوبی سوار شوند و یک وسیله مناسب  تحویل دهند.

وی افزود: اگر می‌خواهیم به آموزش و پرورش توجه کنیم مهمترین مولفه در بین مولفه های تاثیر گذار معلمین هستند. بر این اساس یک معلم خوب در مدرسه کپری و روی خاک، بهترین دانش آموز را به جامعه تحویل خواهد داد و از سوی دیگر یک معلم ضعیف در بهترین و مجهزترین مکان  خروجی های مطلوبی نخواهد داشت.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی نقش را در توسعه آموزش و پرورش پررنگ تلقی نموده و اظهار داشت: دولت باید آموزش و پرورش را در اولویت خود قرار دهد.

وی افزود: آمارها نشان می دهد منطقه لارستان منطقه ای نیرو خیز است وبهترین استعداد های فرهنگی درمنطقه وجود دارد و بر این اساس لارستان باید نیروسازی و صادرات نیروی انسانی داشته باشد؛ همان گونه که در گذشته نیز لارستان نیرو صادر میکرده  واین نکته ای است که آقای اسماعیلی مدیر جدید آموزش و پرورش باید به آن دقت کند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین