شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 24 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 13

راهیابی «فیشور» به رقابت پایانی ۴۰ روستای دوستدار کتاب ایران

روستای «فیشور» لارستان به رقابت پایانی ۴۰ روستای دوستدار کتاب ایران راه یافت. به گزارش میلاد لارستاناز میان بیش از ۱۳۰۰ روستا از سراسر کشور، طی چندین مرحله داوری ۴۰…

روستای «فیشور» لارستان به رقابت پایانی ۴۰ روستای دوستدار کتاب ایران راه یافت.

به گزارش میلاد لارستاناز میان بیش از ۱۳۰۰ روستا از سراسر کشور، طی چندین مرحله داوری ۴۰ روستا به مرحله نبمه نهایی داوری راه یافتند که در بین آنها نام روستای «فیشور» لارستان نیز دیده می شود.

«جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب» برنامه‌ای است که هر سال با محوریت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری مجموعه‌ای از دستگاه‌های دولتی و غیردولتی اجرا می‌شود.

بر این اساس هر سال ده روستا یا آبادی عشایری به عنوان روستاها و عشایر دوستدار کتاب معرفی می‌شوند. برای شرکت در این جشنواره، روستاها باید ضمن معرفی ویژگی‌های خاص فرهنگی و اجتماعی روستا، مجموعه فعالیت‌ها، طرح‌ها و برنامه‌های اجرایی خود را برای تقویت زیرساخت‌های کتاب‌خوانی و ترویج عمومی کتاب در روستا معرفی کنند.

گفتنی است «فیشور» پس از شهر اوز در سال ۹۵ به عنوان شهر برگزیده خلاق در عرصه کتابخوانی دست یافت و در سال ۹۶ در جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب ایران شرکت کرد. اوز در سال ۹۶ نیز به مرحله نیمه نهایی چهارمین دوره پایتخت کتاب ایران دست یافته است.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۳:۴۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین