جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

جهش ورزش لارسـتان و حل مشکلات، همت بسیار می خواهد

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از اداره ورزش و جوانان این شهرستان بازدید کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، بمناسبت…

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از اداره ورزش و جوانان این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، بمناسبت هفته تربیت بدنی علی اکبر نجیب زاده با حضور در اداره ورزش و جوانان این شهرستان با رییس و پرسنل این اداره دیدار و گفتگو نمود .

فرماندار در دیدار با پرسنل این اداره در سخنانی وظایف اداره ورزش و جوانان را با توجه به حوزه وسیع جامعه تحت پوشش گفت:اداره ورزش و جوانان بواسطه ارتباط مستقیمی که با قشر جوان و ورزشکاران دارد وظیفه سنگینی در ایجاد روحیه نشاط و توسعه ورزش و ایجاد برنامه های متنوع برای جوانان دارد و در این راستا باید برنامه ریزی مدونی برای جامعه هدف در رفع مشکلات جوانان و توسعه ورزش شهرستان داشته باشد .

وی ادامه داد:اداره ورزش و جوانان به واسطه وظایف محوله در توسعه و بسط ورزش های همگانی و برنامه های لازم برای رفع مشکلات جوانان در تمامی حوزه ها وظیفه سنگینی در قبال جوانان و ورزش شهرستان دارد .

نجیب زاده اظهار داشت: جهش ورزش شهرسـتان و حل مشکلات، نیازمند همت بسیار است که این موضوع با توجه به استعداد والای جوانان این منطقه در امر ورزش و انگیزه بالای ورزشکاران قابل دستیابی است.

 فرماندار لارستان تأکید کرد: باید همه همت کنیم و برای پویایی جامعـه تلاش کنـیم و با برنامه ریزی مناسب و ترویج امر مهم ورزش شادابی و نشاط را در میان مردم گسترش دهیم.

وی خطاب به رییس اداره ورزش و جوان شهرستان تصریح کرد: هنر یک مدیر این است که از کمترین امکانات، بهترین برنامه ریزی ورزشی را ارائه دهد تا ورزشکاران با خیالی آسوده به ورزش مورد علاقه شان بپردازند.البته مدیر می بایست اول از همه فکر کند و تدبیر داشته باشد تا بتواند خوب مدیریت کند.

نجیب زاده خاطرنشان کرد:مدیر به تنهایی نمی تواند و می بایست همه، بخصوص کارمندان اداره و پیشکسوتان عرصه ورزش وی را یاری و کمک نمایند .

معاون استاندار خطاب به رییس و تمامی پرسنل اداره ورزش و جوانان شهرستان افزود: سعی نمایید هیئت های ورزشی شهرستان را حمایت کنید وبخصوص برای نوجوانان و نونهالان هم برنامه ریزی مدونی داشته باشید و آنها را به حال خود رها نکنید البته تا به امروز کارهایی شده است اما باید بیشتر تلاش کرد.

پیش از این نیز محمدحسن طیبی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان هم به ایراد سخن پرداخت.

فرماندار همچنین از قسمت های مختلف این اداره هم بازدید و با تعدادی از پرسنل گفتگو کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین