پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس

افتخار جنوب فارس این است که دشمنان در ایجاد تفرقه ناکام مانده اند

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با ابراز خرسندی از وجود وحدت و برادری در میان تسنن و تشیع جنوب استان فارس، گفت: افتخار ما بر آن است که دشمن در ایجاد…

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با ابراز خرسندی از وجود وحدت و برادری در میان تسنن و تشیع جنوب استان فارس، گفت: افتخار ما بر آن است که دشمن در ایجاد اختلاف در این منطقه ناکام مانده و همه ما بر گرد قرآن و اسلام اجتماع کرده‌ایم.

به گزارش میلاد لارستان در آئینی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس، علما و شیوخ شیعه و سنی جنوب فارس، فرمانداران شهرستان‌های لارستان، مهر، خنج و گراش، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس، روسای ادارات تبلیغات جنوب استان فارس در سالن اجتماعات شهید امامی فرمانداری ویژه لارستان نشست هم‌اندیشی علمای تسنن و تشیع جنوب فارس برگزار شد.

در این مراسم، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس حضور و تجمع علمای تسنن و تشیع در کنار یکدیگر را باعث تقویت جهان اسلام و توانمندی آن برشمرد و اظهار داشت: دشمنی مستکبران با امت اسلامی ثابت‌شده است.

حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی بابیان اینکه دشمنان مخالف استقلال و خودکفایی مسلمانان هستند، افزود: دشمن با جریانی که بخواهد تفکرات آزادی‌بخش را هدایت بکند و فریاد عدالت واهی را سر بدهد و حامی مظلوم و احیاء ارزش‌ها باشد، مخالف است.

وی با ابراز تأسف از حمایت دشمنان از خشونت خواهی، تصریح کرد: دشمن به دنبال استبدادی است که دستش در دست استبداد و استبدادگر باشد و گوشش در شنیدن و دیدن فریاد مظلومان کر و کور شده باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس با ابراز خرسندی از وجود وحدت و برادری در میان تسنن و تشیع جنوب استان فارس، عنوان کرد: افتخار ما بر آن است که دشمن در ایجاد اختلاف در این منطقه ناکام مانده و همه ما بر گرد قرآن و اسلام اجتماع کرده‌ایم.

این کارشناس دینی با هشدار نسبت به خطرات تهدیدکننده جهان اسلام، گفت: دشمن دنبال کمرنگ کردن معرفت توحیدی در جهان اسلام بوده و جوان شیعه و سنی را تقید به عبادت سست کند.

وی با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال بی‌هویت نشان دادن مسلمانان است، یادآور شد: دشمن درصدد است که جوان مسلمان هرگز افتخار این را نداشته باشد که پیامبرش رسول‌الله است و کتابش قرآن و دینش اسلام است.

حجت‌الاسلام مهرابی یکی دیگر از اهداف دشمنان را غافل کردن مسلمانان نسبت به دشمن واحد دانست و ادامه داد: شیعه و سنی دشمنان مشترک و واحد دارند و باید مسلمانان برای برون‌رفت از آسیب‌های اجتماعی بیاندیشند.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین