جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 8 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان اعلام کرد

شرکت بیش از 4 هزار لارستانی در مراسم اعتکاف امسال

میلاد لارستان: رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان گفت: بنا به ارزیابی های صورت گرفته، امسال بیش از ۴ هزار نفر در مراسم اعتکاف لارستان شرکت کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان گفت: بنا به ارزیابی های صورت گرفته، امسال بیش از ۴ هزار نفر در مراسم اعتکاف لارستان شرکت کردند.

حجت الاسلام سیدعلی ولایتی نسب در گفت و گو با میلاد لارستان با تأکید بر تأثیرگذاری معنوی اعتکاف بر روحیه شرکت کنندگان در این فریضه، اظهار داشت: با توجه به هجمه های گسترده فرهنگی بر افراد، خلوت کردن با خدا و ارزیابی و محاسبه نفس، می تواند باعث سیرصعودی معنویت شود.

وی با ابراز خرسندی از استقبال مردم و به ویژه جوانان در شهر لار، افزود: اجرای برنامه فرهنگی اعتکاف در مساجد و هیئت های مذهبی لارستان نهادینه شده و فعالان فرهنگی بدون نیاز به نهادها به صورت خودجوش متولی برگزاری اینگونه برنامه ها می شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان با اشاره به اینکه در سطح شهر لار تعداد ۷ مسجد اقدام به برگزاری ویژه برنامه اعتکاف کرده اند، تصریح کرد: در مرکز بخش ها و برخی از روستاهایی که روحانی مستقر حضور دارند، با هماهنگی های به عمل آمده با روحانیون ویژه برنامه اعتکاف در حال برگزاری است.

این مسئوول فرهنگی ادامه داد: برنامه اعتکاف در مساجد اوز، جویم، بیرم، لطیفی، کورده، بریز، بالاده، جلال آباد، عمادده و غیره در حال اجراست.

حجت الاسلام ولایتی نسب با بیان اینکه در مراسم اعتکاف امسال میزان استقبال مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان در شهرستان لارستان از سال گشته بیشتر بوده است، یادآور شد: بنا به ارزیابی های صورت گرفته، امسال بیش از ۴ هزار نفر در مراسم اعتکاف لارستان شرکت دارند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر نقش اداره تبلیغات اسلامی در برنامه ریزی های مربوط به اعتکاف، گفت: بیشتر برنامه اداره تبلیغات اسلامی، کار فرهنگی از قبیل اعزام روحانی و مداح، تهیه و توزیع کتاب با موضوع احکام و ادعیه های ماه رجب در بین معتکفین و غیره است.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۵:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین