جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

آماده‌باش اورژانس هوایی شیراز- لارستان و جهرم در پی سقوط هواپیمای یاسوج

سرپرست مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس گفت: در پی وقوع سانحه سقوط هواپیمای تهران – یاسوج، اورژانس فارس به حالت آماده‌باش درآمد.  به گزارش میلادلارستان  به نقل از روابط عمومی…

سرپرست مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس گفت: در پی وقوع سانحه سقوط هواپیمای تهران – یاسوج، اورژانس فارس به حالت آماده‌باش درآمد.

 به گزارش میلادلارستان  به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، محمدجواد مرادیان اظهار داشت: با توجه به اینکه استان فارس، استان معین امدادرسانی برای استان کهگیلویه و بویراحمد است، از زمان اعلام خروج این هواپیما از رادار، ضمن رصد لحظه‌ای موقعیت، اورژانس هوایی نیز به حالت آماده‌باش درآمده است.

وی با اشاره به آماده‌باش تیم بالگرد اورژانس شیراز، لارستان و جهرم برای تجسس و امداد در این حادثه، افزود: همچنین اتاق‌های هدایت عملیات بحران اورژانس فارس در مناطق شمال و غرب استان برای اعزام آمبولانس، در حالت آماده‌باش هستند. سرپرست مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس از هماهنگی با فرمانداری، استانداری، هلال‌احمر و همچنین پیگیری با استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال بختیاری، برای پیگیری و اعزام نیرو و بالگرد در صورت لزوم خبر داد.

این هواپیما صبح امروز با ۶۶ سرنشین از فرودگاه مهرآباد تهران به مقصد فرودگاه یاسوج به پرواز درآمده و پس از گذشت مدتی از رادار خارج و خبر سقوط آن تأیید شد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین