جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 15 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

توسعه همه جانبه فارس با طرح آمایش سرزمین

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه فارس گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلفند به مدت یک هفته نظرات خود را در خصوص طرح آمایش سرزمین فارس ارائه دهند. به گزارش میلاد…

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه فارس گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلفند به مدت یک هفته نظرات خود را در خصوص طرح آمایش سرزمین فارس ارائه دهند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، ساسان تاجگردون رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه فارس در نهمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه فارس با اشاره به اینکه طرح آمایش سرزمین فارس که دولت اهتمام جدی برای اجرای آن دارد، توسعه همه جانبه استان را به همراه دارد، گفت: در این طرح یک بانک علمی متشکل از انجمن نخبگان با حضور ۱۵۰ نفر از اندیشمندان بخش دولتی، غیردولتی و دانشگاهیان با تشکیل ۵۰ پنل تخصصی، مشارکت دارند.

وی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلفند به مدت یک هفته نظرات خود را در خصوص طرح آمایش سرزمین فارس ارائه دهند.

تاجگردون همچنین با اشاره به اینکه در نشست‌های قبلی شورا مدیران موظف شدند ظرفیت ماده واحده و منابع مالی رو در از محل بودجه سال ۹۶ اخذ کنند، اظهار کرد: به همین منظور در این نشست ظرفیت ماده واحده قانون الحاق و قوانین حاکم جاری ۳ دستگاه اجرایی اداره کل راه و شهرسازی، سازمان جهاد کشاورزی و شرکت آب منطقه‌ای فارس مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه فارس گفت: با برداشت سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس این سه دستگاه با عملکرد مناسب و مطلوب توانستند از محل بودجه سال ۹۶ بیشترین اختصاص را برای پروژ‌های خود اخذ کرده اند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین