چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

کشاورزان و آبخیزداران لارستانی رضایت پایتخت را جلب نمودند

طی مراسمی با حضور طهماسبی معاون وزیر جهاد کشاورزی، تبادار استاندار، قاسمی مدیر کل جهادکشاورزی فارس و مسئولین جهاد کشاورزی شهرستان ها  از کشاورزان و آبخیزداران فارس تجلیل شدند که…

طی مراسمی با حضور طهماسبی معاون وزیر جهاد کشاورزی، تبادار استاندار، قاسمی مدیر کل جهادکشاورزی فارس و مسئولین جهاد کشاورزی شهرستان ها  از کشاورزان و آبخیزداران فارس تجلیل شدند که در این میان  پس از بررسی طرحهای ارسالی به تهران کشاورزان و آبخیزداران لارستانی خوش درخشیدند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، تبادار در این نشست با اشاره به این‌که استان فارس در تامین ۱۰درصد از مواد غذایی کشور و به تبع آن در امنیت غذایی نقش موثری دارد، خاطر نشان کرد: عرصه کشاورزی به لحاظ ظرفیت ها و قابلیت های که در استان فارس دارد باید در ابعاد مختلف تولید، ایجاد اشتغال، اقتصاد و… مورد توجه ویژه قرار گیرد.

در این آئین اعلام شد طرح های ارسالی برای بررسی در وزارت جهاد کشاورزی به  تهران ارسال شده و پس از بررسی به عنوان طرح های نمونه انتخاب شده اند. بر این اساس کامبیز قائدی از احمد محمودی به عنوان مسئول واحد نمونه کشوری دام طیور، سعید شریفی مجری واحد نمونه تثبیت شن و بیابان زدایی استان با کاشت کنار در هود، هاشم سلیمی آبخیز دار نمونه استان و نماینده خیرین بیدشهر و صمد محمودی در محصولات فرعی و مرتع تجلیل شدند.

از عبدالرحیم حاجی زادگان به دلیل در اختیار قراردادن ساختمان برای نمایندگی جهاد کشاورزی اوز و امین سعیدی به عنوان نماینده خیر در اهدای خودرو به این نمایندگی نیز با اهدای لوح تقدیر شد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۷:۳۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین