شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 35 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

ویژه برنامه روز مهندس در لار برگزار شد+تصاویر

ویژه برنامه  بزرگداشت روز مهندس در لار برگزار شد. طی مراسمی با حضور طاهری ریاست دانشگاه دولتی لار،‌ برخی از اعضای هیات علمی  و دانشجویان  ویژه برنامه بزرگداشت روز مهندس …

ویژه برنامه  بزرگداشت روز مهندس در لار برگزار شد. طی مراسمی با حضور طاهری ریاست دانشگاه دولتی لار،‌ برخی از اعضای هیات علمی  و دانشجویان  ویژه برنامه بزرگداشت روز مهندس  در تالار فرهنگیان لار برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مجمع آموزشی دولتی لارستان  در ابتدای برنامه طاهری  در خصوص نقش دانشجو در صنعت با تکیه بر علم و عمل به ایراد سخن پرداخت. فارسی نژاد مدیریت مرکز آموزش مدیریت توسعه صنعتی شهرستان فسا نیز به عنوان میهمان ویژه در این برنامه به تاثیر مباحث کارآفرینی، ذهن خلاق و ایده برتر اشاره نمود. رخگیره از اعضای هیات علمی دانشگاه نیز به چگونگی تشکیل تیم صنعتی اشاره نموده و دانشجویان همکار در حوزه صنعتی با شرکت دانش بنیان دانشگاه را به عنوان الگویی برای سایر دانشجویان معرفی کرد.

جمالی دبیر شورای دبیران انجمن های علمی نیز طی سخنانی از مدعوین تشکر و قدردانی کرد.

تقدیر از رتبه های برتر هر ورودی و انجمن‌های علمی و اجرای برنامه ذهن خوانی توسط گروه هنری ماهان نیز از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۸:۰۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین