یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 58 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
رئیس هیئت‌مدیره مجمع خیرین سلامت لارستان

مسوولان لارستان به پشتوانه خیرین، بودجه‌های دولتی را جذب کنند

رئیس هیئت‌مدیره مجمع خیرین سلامت لارستان گفت: از مسوولان توقع می‌رود با ارائه آمار کمک خیرین، بودجه بهتر و بیشتری جذب کنند، نه آنکه به خاطر کمک خیرین به دنبال…

رئیس هیئت‌مدیره مجمع خیرین سلامت لارستان گفت: از مسوولان توقع می‌رود با ارائه آمار کمک خیرین، بودجه بهتر و بیشتری جذب کنند، نه آنکه به خاطر کمک خیرین به دنبال جذب بودجه نباشند.

به گزارش میلاد لارستان منصور محتاجی در آئین دومین همایش تجلیل از خیرین سلامت لارستان و خنج  بابیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان اقدامات زیادی در زمینه زیربنایی صورت گرفته و بیمارستان‌های بزرگی که در شهرهای مختلف شهرستان مشاهده می‌شود تمام آن‌ها توسط خیرین رقم خورده است، اظهار داشت: تمام درمانگاه‌ها و خانه‌های بهداشت لارستان با مشارکت ۸۰ درصدی خیرین ساخته‌شده است.

وی با اشاره به اینکه طبق آماری که ملاحظه می‌شود در سال ۹۴ و نیمه اول سال ۹۵ درزمینه بهداشت و درمان نزدیک به ۹۰ میلیارد تومان هزینه شده، افزود: در نیمه دوم سال ۹۵ و ۹۶ نیز در این حوزه ۸۸ پروژه به صورت مشارکتی با دانشکده علوم پزشکی لارستان اجرایی یا در حال ساخت است.

رئیس هیئت‌مدیره  مجمع خیرین سلامت لارستان با اذعان به اینکه فقط در شهر لار و در پروژه پردیس دانشکده علوم پزشکی که۱۶ هزار مترمربع وسعت دارد قریب به ۲۰ میلیارد تومان در حال انجام است، تصریح کرد: در شهرها و بخش‌های دیگر لارستان نیز پروژه‌های مهمی توسط خیرین در حال احداث است.

این مسئول بیان کرد: خیرین لارستانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه نیز کمک کرده‌اند، ادامه داد: این خیرین در کمتر از ۷۲ساعت مطالبات ما را پاسخ دادند و تعداد زیادی کانکس به کرمانشاه ارسال کردند و در حوزه زیربنایی نیز تفاهم‌نامه احداث ۴ خانه بهداشت در مناطق زلزله‌زده امضاشده است.

محتاجی با ابراز خرسندی نسبت به اینکه خیرین لارستان سال‌های سال بدون هیچ چشم‌داشتی همراه با دولت در آبادانی منطقه مشارکت جدی داشته‌اند، یادآور شد: این کمک‌ها توسط افرادی رقم می‌خورد که سال‌ها به‌دوراز خانواده در حال تلاش هستند و شیعه و سنی در قالب تشکل‌های رسمی و انجمن‌های مختلف در کارهای عام‌المنفعه شرکت دارند.

وی با اشاره به اینکه مردم و رسانه‌های از مسئولان انتقاد می‌کنند که وقتی شما مبالغ هنگفتی از کمک‌های خیرین را اعلام می‌کنید، باعث می‌شود مسئولین اجرایی به‌نوعی در جذب بودجه برای منطقه لارستان کم‌کاری کنند، گفت: این گلایه به استاندار نیز منتقل شد و از مسئولین توقع می‌رود با ارائه آمار کمک خیرین، بودجه بهتر و بیشتری جذب کنند، نه آنکه به خاطر کمک خیرین به دنبال جذب بودجه نباشند.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۶:۱۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “مسوولان لارستان به پشتوانه خیرین، بودجه‌های دولتی را جذب کنند”

  1. ناشناس گفت:

    قبل از انقلاب در روستایی اموزگاربودم روستا تا جاده آسفالته اصلی حدود ۱۵۰۰ متر و با پایه برق حدود ۵۰۰متر فاصله داشت پیگیر انجام ان شدم پاسخی که از دستگاههای ذ بربط گرفتن این بود که یک سوم اهالی بدهند ودو سوم دولت که اهالی موافقت ننمودند اگرنگاه صادقانه داشته باشیم ؟؟

  2. ناشناس گفت:

    جانا سخن از زبان ما میگویی…

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین