شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان

مشارکت خیران، وظیفه مسوولان را سنگین‌تر می‌کند

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به اینکه مشارکت خیرین در پروژه‌های گوناگون دولتی وظیفه مسئولان را سنگین‌تر می‌کند، گفت: امید می‌رود با هدایت مناسب سرمایه‌های ارزشمند خیرین بتوان…

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به اینکه مشارکت خیرین در پروژه‌های گوناگون دولتی وظیفه مسئولان را سنگین‌تر می‌کند، گفت: امید می‌رود با هدایت مناسب سرمایه‌های ارزشمند خیرین بتوان بخشی از آلام و محرومیت‌های موجود در منطقه لارستان را کم کرد.

به گزارش میلاد لارستان، محمدحسین کریمی در آئین دومین همایش تجلیل از خیرین سلامت لارستان و خنج با اشاره به اینکه فعالیت‌های خیرین در عرصه‌های مختلف و گذشتن از مال خود به‌نوعی جهاد در راه خداست، اظهار داشت: نام لارستان با نام خیرین عجین شده است.

وی بابیان اینکه توجه خیرین به بحث بهداشت و درمان در خطه لارستان باعث رقم خوردن کارهای بزرگ و ماندگار به ویژه در نقاط محروم شده است، افزود: خانه‌های بهداشت، مراکز جامع سلامت و درمانگاه‌ها در روستاها با مشارکت خیرین احداث‌شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان مشارکت خیرین در پروژه‌های گوناگون دولتی وظیفه مسئولان را سنگین‌تر می‌کند، تصریح کرد: امید می‌رود با هدایت مناسب سرمایه‌های ارزشمند خیرین بتوان بخشی از آلام و محرومیت‌های موجود در منطقه لارستان را کم کرد.

وی با تأکید بر اینکه باید با آماده سازی زیرساخت‌ها، دیگر یک بیمار مشکلی جز بیماری خود را نداشته باشد، ادامه داد: انتظار با مداومت مشارکت نیازها را برطرف کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۷:۱۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “مشارکت خیران، وظیفه مسوولان را سنگین‌تر می‌کند”

  1. ناشناس گفت:

    فعلا که دولت داره حال میکنه و شانه خالی میکنه نمونه ش مجتمع منیری که میگن باید مالیات بدین و ….

  2. ناشناس گفت:

    ما را به خیر تو (دولت) امید نیست شر مرسان

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین