شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۵ق.ظ
::آخرین مطلب 5 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
با حضور 189 شرکت‌کننده صورت گرفت

آزمون استخدامی نیروهای بهورز در دانشکده علوم پزشکی لارستان

مدیر مرکز آموزش بهورزی دانشکده علوم پزشکی لارستان از برگزاری مرحله اول آزمون استخدامی نیروهای بهورز این دانشکده با حضور ۱۸۹ شرکت‌کننده خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

مدیر مرکز آموزش بهورزی دانشکده علوم پزشکی لارستان از برگزاری مرحله اول آزمون استخدامی نیروهای بهورز این دانشکده با حضور ۱۸۹ شرکت‌کننده خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، معصومه دبستان با ابراز خرسندی از استقبال متقاضیان به نسبت سال‌های گذشته، اظهار داشت: این آزمون با شرکت ۱۸۹ نفر برگزار شد.

وی افزود: متقاضیان طی تاریخ‌های ۱۴ لغایت ۲۲ بهمن‌ماه امسال با مراجعه به سایت دانشکده علوم پزشکی لارستان، در ۲ مقطع دیپلم و فوق‌دیپلم بهداشت خانواده و مبارزه با بیماری‌ها ثبت‌نام کردند که درنهایت ۳۹ نفر در آزمون ورودی این مرکز پذیرفته خواهند شد.

مدیر مرکز آموزش بهورزی دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به این مطلب که آزمون‌های بهورزی ۳ سال یک‌بار و متناسب با نیاز خانه‌های بهداشت جهت جایگزینی بهورزان بازنشسته و خارج‌شده از سیستم، همچنین تأمین نیروهای خانه بهداشت جدید برگزار می‌شود، تصریح کرد: امسال برای نخستین بار آزمون‌های ورودی مرکز، مستقل از دانشگاه شیراز برگزارشده و کلیه روند تصحیح اوراق، مصاحبه و امور اداری استخدام زیر نظر دانشکده علوم پزشکی لارستان انجام می‌شود.

این مسئول بیان کرد: متقاضیان استخدام بهورزی جهت خانه‌های بهداشت تحت پوشش مراکز خدمات جامع سلامت روستایی، به  صورت بومی انتخاب می‌شوند که بعد از پذیرش در آزمون استخدامی و پایان دوره‌های مهارت‌آموزی و آموزش تطبیقی ارائه‌شده، هر فرد که بومی منطقه محسوب می‌شود در خانه بهداشت روستای محل زندگی خود استخدام خواهد شد.

وی ادامه داد: تا پایان سال جاری نتایج مرحله اول آزمون اعلام و متقاضیان سه برابر ظرفیت در مرحله مصاحبه که سال بعد انجام خواهد شد باهم به رقابت می‌پردازند.

دبستان با اشاره به این نکته که واحدهای مختلف دانشکده علوم پزشکی لارستان در اجرای این آزمون نقش مؤثری داشتند، از معاونت‌های توسعه، آموزشی، بهداشت، مدیریت حراست دانشکده علوم پزشکی همچنین مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی لارستان و شوراهای اسلامی روستاها تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است متقاضیان بعد از پذیرش در مرحله اول و دوم مصاحبه بسته به مدرک پذیرفته‌شده بین شش ماه تا ۲ سال دوره‌های مهارت بهورزی را می‌گذرانند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین