جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
در آستانه عید نوروز صورت می‌گیرد

برپایی نمایشگاه محصولات تولیدی بومی در پارک ملت شهر لار

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لاستان از برپایی نمایشگاه محصولات تولیدی بومی این شهرستان در پارک ملت شهر لار خبر داد. به گزارش میلاد لارستان علی‌محمد ابراهیمی‌زاده بابیان اینکه…

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لاستان از برپایی نمایشگاه محصولات تولیدی بومی این شهرستان در پارک ملت شهر لار خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان علی‌محمد ابراهیمی‌زاده بابیان اینکه باهدف حمایت از تولیدکنندگان بومی کسبه های لارستان و گام نهادن در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی وحمایت از تولیدات داخلی خصوصا محصولات تولیدی لارستان نمایشگاه عرضه مستقیم محصولات تولیدی بومی در آستانه سال نو در لارستان برپا می‌شود، اظهار داشت: در این نمایشگاه محصولات تولیدکنندگان مستقر در نواحی صنعتی لارستان، کالاهای تولیدشده در مشاغل خانگی و صنایع‌دستی، کسبه و اصناف بومی و غیره، محصولات خود را عرضه خواهند کرد.

وی افزود: این نمایشگاه توسط انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان لارستان با همکاری کمیته برگزاری نمایشگاه ( فرمانداری ویژه لارستان، اداره صنعت، معدن و تجارت لارستان، اتاق اصناف، شهرداری لار و نیروی انتظامی )برپا می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت لاستان درباره زمان برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: باتوجه به قولی که رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان دادند.این نمایشگاه از ۱۴ تا ۲۴ اسفندماه در محل لار، شهر جدید، پارک ملت شهر لار برگزار خواهد شد که ساعات مراجعه نیز صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ به روی علاقه‌مندان باز است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین