پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7
در دومین همایش تجلیل از همياران برق

595 دانش‌آموز لارستانی مورد تجلیل قرار گرفتند

در دومین همایش تجلیل از همياران برق در لارستان از ٥٩٥ دانش‌آموز تجلیل شد به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش لارستان در دومين…

در دومین همایش تجلیل از همياران برق در لارستان از ٥٩٥ دانش‌آموز تجلیل شد

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش لارستان در دومين همايش تجلیل از همیاران برق که با حضور بخشدار مرکزی، روسا و معاونین و کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش و مدیریت برق منطقه لارستان در تالار وحدت برگزار شد، بيش از ٥٩٥ دانش‌آموز بر اساس شاخص‌های كمي و کیفی برگزيده و از آن‌ها تجلیل شد.

در این مراسم همچنین دبستان شهدای فرهنگی، دبستان شاهد فرزاد بنی زمانی و دبستان غیردولتی هلال مهر به عنوان مدارس برتر و برگزیده مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این طرح، از خانم رضوانیان به عنوان معلم برتر این طرح و از مديران مدارس انصاريان، كوشا، تربيت، خرد،مهدي موعود(عج) و سما نیز به عنوان ارائه طرح‌های برگزیده تقدیر شد.

در پایان این همایش از طرف فرماندار ویژه لارستان و رئیس شرکت برق منطقه لارستان از مهدی اسماعیلی مدیر آموزش و پرورش لارستان به‌پاس همکاری مستمر در اجرای برنامه‌های مشترک با مدیریت توزیع نیروی برق جنوب با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.

طرح همياران برق  با همکاری و اجرای ادارات آموزش و پرورش و شركت برق  لارستان در مدارس ابتدايي اجرا و بيش از١٤٠٠ دانش‌آموز در این دوره آموزش دیدند.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین