جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۸ق.ظ
::آخرین مطلب 26 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

غربی‌ها باید بدانند از ملت ایران طلبکار نیستند/ واژه «حجاب اجباری» عوام‌فریبی و توطئه دشمن است

امام جمعه لارستان بابیان اینکه غربی‌ها باید بدانند از ملت ایران طلبکار نیستند، گفت: اروپایی‌ها باید بدانند که در برجام تعهدات زیادی دارند که بخش زیادی از مفاد آن بر…

امام جمعه لارستان بابیان اینکه غربی‌ها باید بدانند از ملت ایران طلبکار نیستند، گفت: اروپایی‌ها باید بدانند که در برجام تعهدات زیادی دارند که بخش زیادی از مفاد آن بر زمین مانده است

به گزارش میلاد لارستان حجت‌الاسلام سیدمختار موسوی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر لار با گرامیداشت سالروز میلاد حضرت فاطمه(س) و با برشمردن ویژگی‌های بارز شخصیتی و رفتاری ان حضرت، اظهار داشت: حضرت فاطمه(س) در روز قیامت دارای جایگاه شفاعت دوستداران اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) است.

وی افزود: یکی از راه‌های عبور از فتنه و نیرنگ دشمنان، گوش فرادادن به فرامین رهبری است.

امام جمعه لارستان تصریح کرد: عده‌ای به دنبال آن هستند تا با زیرپاگذاشتن خط قرمزها جایگاه نظام را تضعیف کنند که خوشبختانه با درایت رهبری و هوشیاری مردم تاکنون ناکام مانده‌اند.

حجت‌الاسلام موسوی با توصیه به مسئولان و مردم برای افزایش بصیرت در مقابل توطئه دشمنان، ادامه داد: دشمنان با عوام‌فریبی و ترویج شایعه در پی ایجاد تفرقه در نظام اسلامی هستند.

وی با هشدار نسبت به اینکه هزاران خباثت و نقشه شوم پشت واژه «حجاب اجباری» که امروز زیاد از آن استفاده می‌شود، نهفته است، عنوان کرد: یکی از اهداف دشمنان زیرسوال بردن مقدسات است که به‌طور قطع پس از حجاب اجباری، اعمال دیگری مانند نماز، روزه، حج، ازدواج و غیره را اجباری می‌دانند.

این استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه ارزش‌های دینی ما، سنگرهای مقاومت ماست، گفت: در کشورهای اروپایی یک دانشجو اگر دارای حجاب باشد، اجازه ورود به دانشگاه را نمی‌دهند.

امام جمعه لارستان بابیان اینکه تحقیق در خصوص «اسرائیل» در کشورهای اروپایی ممنوع است، خاطرنشان کرد: پشت کلمات عوام فریبانه، یک دنیا خباثت وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه حضور ایران در کشورهایی نظیر سوریه و عراق به دعوت دولت‌های رسمی این کشورها انجام‌شده است، تصریح کرد: آمریکایی باید از خود این سؤال را بپرسند که آن‌ها در سوریه و عراق چه می‌کنند؟

حجت‌الاسلام موسوی با ابراز خرسندی از برملا شدن نقشه‌های غربی‌ها در غرب آسیا و حتی در کل دنیا، افزود: باید از مواضع مقتدرانه رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه و رئیس شورای عالی امنیت ملی کشورمان در برابر وزیر خارجه فرانسه تقدیر و تشکر کرد.

این مسئول با تأکید بر اینکه توان دفاعی ایران قابل‌مذاکره نیست، خطاب به سردمداران کشورهای اروپایی، گفت: اروپایی‌ها باید بجای حواشی به دنبال انجام تعهدات خود در برجام باشند.

وی بابیان اینکه غربی‌ها باید بدانند از ملت ایران طلبکار نیستند، تأکید کرد: اروپایی‌ها باید بدانند که در برجام تعهدات زیادی دارند که بخش زیادی از مفاد آن بر زمین مانده است و به همین دلیل نباید مسئولان ما اجازه دهند که دولت‌مردان غربی در نقاب یک طلبکار با ما برخورد کند.

امام جمعه لارستان با اشاره به اینکه اگر احساس شود مسئولان آمریکایی و غربی از موضع طلبکارانه با ایران برخورد می‌کنند، نباید اجازه دهیم که هواپیمای آن‌ها در کشورمان بر زمین بنشیند، ادامه داد: سوئیس که مدعی مهد آزادی و حقوق بشر است، بنزین هواپیمای وزیر خارجه ایران را تحریم کردند.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اهمیت موضوع شرکت در اردوهای معنوی راهیان نور، اضافه کرد: باید نیروهای انقلابی با الگو گیری از شهدا، به هویت‌سازی برای نسل جوان اقدام کنند.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۴:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین