پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
مدیر کمیته امداد لارستان:

لارستانیها امسال 530 میلیون تومان صدقه دادند/احداث 30 واحد مسکونی برای نیازمندان

مدیر کمیته امداد لارستان از احداث ۳۰ واحد مسکونی برای نیازمندان در این شهرستان خبر داد و گفت: مردم لارستان در ۱۱ ماهه گذشته بیش از ۵۳۰ میلیون تومان صدقه…

مدیر کمیته امداد لارستان از احداث ۳۰ واحد مسکونی برای نیازمندان در این شهرستان خبر داد و گفت: مردم لارستان در ۱۱ ماهه گذشته بیش از ۵۳۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده‌اند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد لارستان هوشنگ دلاور در آخرین جلسه مجمع مشورتی امداد این شهرستان در سال جاری، اظهار داشت: در ۱۱ ماه گذشته مردم لارستان بیش از ۵۳۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده‌اند.

وی افزود: در بخش اکرام ایتام و طرح محسنین نیز شاهد رشد ۱۷ درصدی در جذب  حامیان ایتام در سطح شهرستان لارستان بوده‌ایم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان بابیان اینکه در بخش ساخت‌وساز و مسکن برای محرومان، لارستان سرآمد تمام شهرستان‌های استان فارس است، تصریح کرد: امسال ۱۰ واحد مسکونی را خریداری و احداث کرده‌ایم.

این مسوول خاطرنشان کرد: در بخش جویم نیز ۲۰ واحد مسکونی در حال احداث بوده که این پروژه در مراحل پایانی ساخت قرار دارد و امید می‌رود ۸ واحد آن در هفته احسان و نیکوکاری سال جاری افتتاح شود.

دلاور ادامه داد: اهداء ۲۸ مورد جهیزیه ۱۴ میلیون تومانی، اهدایی خیرین لاری به زوج‌های جوان بی‌بضاعت از دیگر سرفصل‌های این نهاد در سال جاری بوده است.

وی به افتتاح یک پنل تولید برق خورشیدی و بهره‌برداری از ۹ مورد دیگر تا پایان سال اشاره کرد و افزود: فعالیت در این زمینه اشتغال‌زایی سودمند برای مددجویان را به همراه دارد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان یادآور شد: در مجموع امسال ۴۶۴ مورد شغل توسط این نهاد در لارستان ایجاد شد که این رقم در سال گذشته ۳۱۵ مورد بوده است.

وی در پایان با تقدیر از کمک‌های مردم نیک‌اندیش لارستان در حمایت از فعالیت‌های کمیته امداد، اضافه کرد: در کنار کمک‌های مردمی، چند برابر آن نیز از استان کمک دریافت شده است.

گفتنی است مجمع مشورتی امداد لارستان مجمعی ابتکاری در این شهرستان است که متشکل از اقشار مختلف مردم و اصناف فعال در لارستان است.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین