پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 44 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3
معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان:

بیشترین بودجه لارستان به وضعیت آب روستایی و راه اختصاص یافته است

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، رئیس جدید آبفا روستایی لارستان معرفی شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، رئیس جدید آبفا روستایی لارستان معرفی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در جلسه تودیع و معارفه روسای اداره آبفا روستایی این شهرستان در سخنانی اظهار داشت: با توجه به گسترده بودن شهرستان لارستان که دارای ۸ شهر و ۶ بخش می باشد و با توجه به خشکسالی های چندین ساله در این منطقه، می طلبد که مسئولین استانی در موضوع آب، توجه ویژه به لارستان نمایند.

وی ادامه داد: خوشبختانه زیر ساخت های لازم در بحث آبرسانی در منطقه لارستان فراهم شده است، در صورتیکه  در بعضی از شهرستان های پر آب، دچار کم آبی شدیدی شده اند که هفته ای یک مرتبه آب آن مناطق قطع می شود، لذا همه بایستی به قضیه آب توجه ویژه و برنامه های اساسی و زیربنایی برای آن داشته باشند.

 حسنی تاکید کرد: اگر در مصرف آب بی توجه باشیم و جلو هدر رفت بی رویه آب را نگیریم، قطعا دچار یک بحران اساسی خواهیم شد و چون شهرستان گسترده است و خشکسالی هم منطقه را فرا گرفته است، مشکلات جدی به بار خواهد آورد.

فرماندار ویژه لارستان گفت: بنده از نظر اعتباری بیشترین بودجه را به وضعیت آب روستایی و راه در منطقه اختصاص داده ام.

 وی در ادامه سخنانش از مهندس رسول عسکری رئیس پیشین آبفا روستایی لارستان تقدیر و تشکر کرد و برای رئیس جدید آرزوی موفقیت کرد.

معاون استاندار فارس با تاکید بر اینکه در آینده بایستی از تجربه های مهندس عسکری که ید طولایی در بحث آبرسانی به روستاها دارد استفاده نمود؛ تصریح کرد: اگر تمام کارها و فعالیت هایمان در یک کانال تعاملی صورت پذیرد، تأثیر گذاری آن به مراتب بیشتر است از اینکه کارها و فعالیت ها در یک فضایی با اقدامات تعارضی انجام گردد.

حسنی خطاب به  رئیس جدید آبفا روستایی شهرستان تاکید کرد: مدیر جدید با وقت گذاشتن و با انگیزه بیشتر در راستای خدمات رسانی به مردم بخصوص روستائیان عزیز در موضوع آبرسانی قدم بردارد.

وی افزود: ازالزامات است که بیشترین اعتبارات را به سمت آبفای روستایی سوق داده شود تا مردم دچار مشکل نشوند از آن طرف هم مردم به جدّ در مصرف آب صرفه جویی کنند و از هدر رفت بی رویه آب جلوگیری بعمل آورند.

وی بار دیگر مردم شهرستان لارستان را به مصرف بهینه و صرفه جویی در مصرف آب دعوت کرد و خواستار مشارکت همگانی مردم و مسئولان به منظور مدیریت مصرف آب شد.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۴:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین