شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۴ق.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

سفر جعفرپور و اعضاي گروه دوستي پارلماني ايران به گرجستان

نماينده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شوراي اسلامي در معيت رئيس و اعضاي گروه دوستي پارلماني ايران و گرجستان به اين كشور سفر نمودند. به گزارش ميلاد لارستان…

نماينده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شوراي اسلامي در معيت رئيس و اعضاي گروه دوستي پارلماني ايران و گرجستان به اين كشور سفر نمودند.

به گزارش ميلاد لارستان به نقل از   خانه ملت، احمد علیرضابیگی رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و گرجستان که به دعوت همتای گرجی خود به تفلیس سفر نموده است به همراه شهروز برزگر کلشانی، اکبر ترکی و جمشید جعفرپور سه نفر از اعضای این گروه به گرجستان سفر نمودند.

در بدو ورود هیات پارلمانی کشورمان مورد استقبال شالوا کیکناولیدزه رییس گروه دوستی پارلمانی گرجستان و ایران و سید جواد قوام شهیدی سفیر کشورمان در تفلیس قرار گرفت. در ابتدای این دیدار شالوا کیکناولیدزه رییس گروه دوستی پارلمانی گرجستان و ایران ضمن خوش امدگویی و ابراز خرسندی از سفر گروه دوستی پارلمانی کشورمان، گفت :امیدوارم در طول اقامت هیات در تفلیس و ملاقاتهای تدارک دیده شده بتوانیم روابط دوستانه دو کشور را تحکیم بخشیده و مسیر توسعه و گسترش همکاریهای فی مابین را بیش از پیش هموار نماییم.

 گروه دوستی پارلمانی کشورمان نیز بر سابقه دیرینه و تاریخی دو کشور اشاره و بر تلاش خود برای تقویت هر چه بیشتر همکاری ها در جهت منافع دو ملت تاکید کردند.  هیات پارلمانی کشورمان در طول سفر ۵ روزه خود قرار است با شالوا کیکناولیدزه رئیس گروه دوستی پارلمانی گرجستان و ایران، رومان کاکولیا، رئیس کمیته بخش ها و سیاستگذاری اقتصادی پارلمان گرجستان، ایراکلی کوباخیدزه رئیس پارلمان گرجستان دیدار نمایند.

همچنین دیدار با وزیر محیط زیست و کشاورزی گرجستان و ملاقات با میخائیل گیورگادزه، وزیر فرهنگ و ورزش گرجستان،از برنامه های دو روز اول اقامت هیات پارلمانی کشورمان در تفلیس است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “سفر جعفرپور و اعضاي گروه دوستي پارلماني ايران به گرجستان”

  1. ناشناس گفت:

    لطف بفرماييد ،سودش براي لار و لارستان چيه ،؟چند وقت پيش مقاماتي از گرجستان براي سرمايه گزاري در منطقه ي ويژه ي اقتصادي جهرم براي ساخت نيروگاه خورشيدي به جهرم اومدن .

  2. لاری گفت:

    چه ربطی به لار داره؟
    لطفا کار سودمند این آقای بزرگوارو بزنید
    خدمات مفید چند ساله ش

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین