پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دانش‌آموز لارستانی رکورد بزرگ‌ترین حلقه «هولاهوپ» جهان را زدند

بیش از ۱۰۰۰ دانش آموز لارستانی توانستند در یک حرکت هماهنگ و گروهی، رکورد بزرگ‌ترین حلقه «هولاهوپ» جهان را به نام خود به ثبت برسانند. به گزارش میلاد لارستان، عصر…

بیش از ۱۰۰۰ دانش آموز لارستانی توانستند در یک حرکت هماهنگ و گروهی، رکورد بزرگ‌ترین حلقه «هولاهوپ» جهان را به نام خود به ثبت برسانند.

به گزارش میلاد لارستان، عصر سه شنبه ۲۲ اسفندماه با حضور داوران فدراسیون ورزش های همگانی ایران، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، مسئولان و ورزشکاران شهرستانهای لارستان، خنج و گراش، دانش آموزان لارستانی در یک اقدام زیبا توانستند در مجموعه تختی شهر لار، رکورد بزرگ‌ترین حلقه «هولاهوپ» جهان را به نام خود به ثبت برسانند.

 رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان لارستان در این مراسم با ابراز خرسندی از حضور گسترده ورزشکاران، اظهار داشت: بزرگترین همایش حلقه هولاهوپ جهان همزمان با برگزای المپیاد ورزش‌های همگانی و بازی‌های بومی محلی لارستان صورت گرفت.

محمدحسن طیبی افزود: امروز ۱۰۰۰ دانش آموز لارستانی توانستند در یک حرکت هماهنگ و گروهی، رکورد بزرگ‌ترین حلقه «هولاهوپ» جهان را به نام خود به ثبت برسانند.

وی درباره نخستین المپیاد ورزش های بومی و محلی لارستان نیز، گفت: این المپیاد امروز و به منظور حفظ آداب و سنن و بازآموزی ورزش های بومی و محلی نقاط مختلف لارستان بزرگ در حال اجراست.

به گزارش میلاد لارستان المپیاد ورزش های بومی و محلی لارستان با برپایی غرفه های صنایع دستی و پخت نان و شیرینی های محلی، اجرای آئین هاي سنتي منطقه پهناور لارستان نظیر شمشير بازي «خور»، كلاه كني لطيفي، چوب بازي بنارويه، بازي هاي بومي و محلي مانند «الختور»، «دارتوپا»، «دارچكول»، «هفت سنگ»، «موچ»، «هفت سنگ»، «خط پا» و غیره، ورزش هاي همگاني همچون دارت، طناب كشي، روپايي و غیره با شركت مردم و ورزشکاران از بخش هاي تابعه شهرستان لارستان شامل اوز، بیرم، بنارويه، جويم، صحراي باغ و شهرها و روستاهاي بخش مركزي در ورزشگاه تختی شهر لار به اجرا درآمده است.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۷:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین