جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

مبلس شدن تعدای از طلاب حوزه علمیه لارستان

تعدادی از طلاب حوزه علمیه علی ابن ابیطالب(ع) لارستان، در مراسمی و با حضور مدیر حوزه علمیه و دیگر مسئولان فرهنگی و مذهبی شهرستان ، به لباس مقدس روحانیت ملبس…

تعدادی از طلاب حوزه علمیه علی ابن ابیطالب(ع) لارستان، در مراسمی و با حضور مدیر حوزه علمیه و دیگر مسئولان فرهنگی و مذهبی شهرستان ، به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرنگار«حوزه»، حجت الاسلام موسوی مدیر مدرسه علمیه امام علی بن ابیطالب(ع) شهرستان لار در این جلسه معنوی بیان داشت: طلاب جوان و طلابی که در این روز مبارک مشرف به لباس مقدس روحانیت شده اند توصیه های معظم رهبری را در این زمینه مطالعه کنند .

حجت الاسلام ˈموسوی افزود: طلاب جوان که به این مکتب سراسر نور امام صادق(ع) وارد می شوند باید در تمام عرصه های فرهنگی و اجتماعی از قرآن و رهنمودهای پیامبر گرامی اسلام(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) پیروی کرده و ادامه دهنده راه و روش آنان باشند.

وی در ادامه عمل به واجبات را عامل عاقبت بخیری انسان دانست و اظهار داشت: طلابی که معمم می‌شوند توجه ویژه‌ای به واجبات و تهیدستان و کسب رضای خدا داشته باشند.

حجت الاسلام موسوی در پایان عنوان کرد: آن چیزی که امروز برای شما طلاب جوان اهمیت دارد، این است که بتوانید ارتباط خود را با مردم و جوانان بیشتر نموده و بتوانید به خوبی به شبهات و مسائل دینی مردم پاسخگو باشید.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۳:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین