سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

سینما فردوسی اوز رسما کار خود را آغاز نمود

پس از دو سال پیگیری بالاخره  و به همت دانشگاه آزاد اوز سینما فردوسی این شهر با نمایش فیلم دختر عمو، پسر عمو فعالیت سینمایی خود را آغاز نمود. به…

پس از دو سال پیگیری بالاخره  و به همت دانشگاه آزاد اوز سینما فردوسی این شهر با نمایش فیلم دختر عمو، پسر عمو فعالیت سینمایی خود را آغاز نمود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه خبری مربوطی اوز طی مراسمی با حضور مسئولان فرهنگی اوز،‌اساتید و دانشجویان سینما فردوسی اوز آغار به کار کرد. عبدالعزیز خضری رییس دانشگاه آزاد اوز  شروع فعالیت سینما در اوز را گامی در راستای رفاه مردم و تنوع در زندگی خانوادگی دانست و یادآور شد: دانشگاه خود هراقدامی که صورت دهد، آن را ازوظایف مشترک نهادهای فرهنگی اوز می داند که انجام می گیرد.

فریبا صالحی، رئیس شورای اسلامی اوز نیز طی سخنانی کوتاه ابتکار دانشگاه آزاد اسلامی اوز را مهم و قابل توجه توصیف کرد و گفت: دانشگاه آزاد اوز همواره منشا نوآوری و اقدام صورت گرفته توسط دانشگاه آزاد اوز در اخذ موافقت و تاسیس سینما جای تقدیر و تشکر دارد.

امیری یکی از مسئولین سینما فردوسی اوز  طی سخنانی در خصوص فعالیت مستمر سینما خاطرنشان کرد: این موضوع بستگی به استقبال مردم دارد که در صورت وجود پتانسیل  می توان جهت  اکران روزانه در سینما اقدام نمود.

خاطر نشان می سازد  سعید امیری، بهاره بهبین، از استادان و محمدمهدی نادرپور، محمدسعید رضایی، محمدصیادی، از دانشجویان دانشگاه اوز  جهت شروع به کار سینمای فردوسی تلاش قابل توجهی انجام داده اند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۷:۲۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین