جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 19 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

چرا امسال از پروازهای فوق العاده در فرودگاه لارستان خبری نیست؟!

هرساله در ایام پرترافیک مسافرت نوروز، تعداد پروازهای فرودگاه لارستان افزایش می یافت، اما امسال خبری از این موضوع نیست. به گزارش میلاد لارستان، به جهت حضور جمع زیادی از…

هرساله در ایام پرترافیک مسافرت نوروز، تعداد پروازهای فرودگاه لارستان افزایش می یافت، اما امسال خبری از این موضوع نیست.

به گزارش میلاد لارستان، به جهت حضور جمع زیادی از مردم لارستان در کشورهای حاشیه خلیج فارس و تردد مداوم آنها به این کشورها باعث شده تا فرودگاه این شهرستان به عنوان یکی از فرودگاههای پر پرواز به مقاصد بین المللی در ایران باشد.

این مسافرت ها در طول تعطیلات عید نوروز و افزایش دید و بازدیدها به شکل خانوادگی باعث می شود که فرودگاه لارستان روزهای بسیار شلوغی را به خود ببیند.

با وجود انجام نزدیک به ۳۰ پرواز رفت و برگشت داخلی و خارجی در طول هفته از فردگاه لارستان، این تعداد پرواز در تعطیلات نوروز جوابگوی تقاضای مردم نیست. به همین دلیل هرساله و در این ایام پروازهای فوق العاده توسط شرکت های فعال در لارستان از این فرودگاه برای تسهیل در امور مسافران برقرار می شد که متأسفانه با وجود رسیدن به روزهای پایانی، تاکنون خبری از این موضوع نیست.

این مهم باعث شده نرخ فروش بلیط ها به شکل چشمگیری به چندین برابر افزایش پیدا کند و مردم مجبور به خرید بلیط با قیمت های گزاف و حتی تهیه بلیط از مسیر های دیگر مانندشیراز بندرعباس شوند. به همین دلیل نیاز است تا با پیگیری های مجدانه، زمینه برقراری پروازهای فوق العاده توسط شرکتهای هواپیمایی فعال دراینفرودگاه به ویژه در مسیر دبی از فرودگاه لارستان فراهم شود.

همچنین لازم است تا با پیگیری مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری و مدیرکل فرودگاه لارستان رایزنی های لازم برای افزایش پروازها و همچنین ورود سایر شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی در اینفرودگاه انجام شود تا علاوه براستی وخدمت رسانی بهتربه مردم باعث رونق بیش از پیش این فرودگاه باشیم.

همچنین لازم به ذکراست که مسئولین شهرستان بویژه نماینده مردم،امام جمعه ،فرماندار ومدیرکل فرودگاه وآژانسهای هواپیمایی به فکر برقراری پروازهای مشهد مقدس که درحال حاضر از اکثر فرودگاههای کشور این پرواز صورت می پذیرد نیز باشند.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۵:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

5 Responses to “چرا امسال از پروازهای فوق العاده در فرودگاه لارستان خبری نیست؟!”

  1. اريا گفت:

    سلام خدمت شما،تشكر از تهيه ي اين مطلب،واقعا مشكل كجاست؟!يا شايد مدير محترم فرودگاه هنوز در خواب زمستاني اند؟!!!لطفا پيگير باشيد؛اين فرودگاه روز به روز در حال پس رفت است،گويا به نظرات و پيشنهادات مردم براي بهبود اوضاع( به خصوص أفراد متخصص در اين زمينه)هيچ توجه اي نميشود؛مشكلات فرودگاه فقط گريبان گير مردم منطقه است؛(حتي كودك ٨ ساله هم با ورود به اين فرودگاه،از مشكلات اگاه ميشود)فقط ميتوانم بگويم متأسفم؛سردبير محترم،لطفا و خواهشا شما پيگير باشيد و مردم را اگاه سازيد،گويا تنها راه انتقاد و پيشنهاد به مسولين،همينجاست!البته اگر اقايان توجه كنند…

  2. ناشناس گفت:

    اگر تا چند سال قبل پروازها اضاف ميشد چه در زمان عيد نوروز و چه زمانهاي ديگر بخاطر پيگيريهاي جناب اقاي جباري نماينده محترم بستک و انصاري فرد مديرکل اسبق فرودگاه بود الان چه کسي داريم نماينده که درگرجستان است،مديرکل فرودگاه در عالمي ديگر و….حيف از اين فرودگاه با اين. همه امتياز ويژه

  3. لاری گفت:

    از زمانی که مدیر کل عوض شده خیلی عقب افتادیم. کسی دلش به حال لار نسوخته اگه به همین منوال پیش بره تا ۲سال دیگه فرودگاه تعطیل مشه

  4. حسین گفت:

    شریک اینمشکلات عامل تغییر مدیرکل هم هستند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین