شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۱ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

معاینه چشم 40 نفر در بیمارستان امام رضا(ع) لار/ركورد لارستان بعد از تهران

در روز جهانی گلوکوم (آب سیاه) چشم ۴۰ نفر جهت غربالگری و معاینات تشخیصی این بیماری به درمانگاه چشم پزشکی بیمارستان لار مراجعه کردند که بیماری ۴ نفر تشخیص داده…

در روز جهانی گلوکوم (آب سیاه) چشم ۴۰ نفر جهت غربالگری و معاینات تشخیصی این بیماری به درمانگاه چشم پزشکی بیمارستان لار مراجعه کردند که بیماری ۴ نفر تشخیص داده شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، دکتر رجایی رئیس بیمارستان از ویزیت رایگان ۴۰ نفر در روز گذشته به مناسبت روز جهانی #گلولوم، در درمانگاه چشم پزشکی بیمارستان #لار خبر داد و گفت: از آنجایی که تنها راه مقابله با آب سیاه چشم، معاینات دوره ای است، پزشکان در اقصی نقاط دنیا اقدام به معاینه و غربالگری رایگان بیماران جهت تشخیص به موقع این بیماری می نمایند.

دکتر محمد حسن #ریخته_گر متخصص چشم پزشکی درمانگاه و متولی اجرای این طرح خداپسندانه در #لارستان، با اشاره به این مطلب که در میان ۴۰ مراجعه کننده ۴ مورد گلوکوم تشخیص و جهت ادامه روند درمان معرفی شدند ، اذعان داشت: گلوکوم نوعی بیماری چشمی است که در آن عصب چشم درگیر می شود. معاینات دوره ای بهترین روش تشخیص به موقع آن است و عامل اصلی در جلوگیری از آسیب عصب بینایی و به تبع نابینایی، تشخیص و درمان به موقع توسط متخصص می باشد.

گفتنی است به همت دکتر ریخته گر این دوره غربالگری در ایران ثبت جهانی شده و بعد از تهران، لارستان تنها شهرستانی است که متخصصین آن موفق به اجرای این دوره غربالگری شده اند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۴:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین