جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۰ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تجلیل از “مادر اولی‌ها” در خنج

مراسم تجلیل از “مادر اولی‌ها” در شبکه بهداشت و درمان خنج برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان خنج، به منظور ترغیب…

مراسم تجلیل از “مادر اولی‌ها” در شبکه بهداشت و درمان خنج برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان خنج، به منظور ترغیب مادران جهت شرکت در کلاس آمادگی زایمان، مراسمی با عنوان تجلیل از مادر اولی‌ها، توسط واحد سلامت جمعیت و خانواده شبکه بهداشت و درمان خنج، در محل برگزاری کلاس آمادگی زایمان واقع در مرکز جامع سلامت شهری شماره ۲ خنج برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، مریم راستی معاونت بهداشتی شبکه بهداشت و درمان خنج در مطالبی به بیان اهمیت کلاس آمادگی زایمان در ﺗﺄمین سلامت مادر و نوزاد، افزایش شانس زایمان طبیعی و همچنین نقش این کلاس در افزایش تغذیه با شیر مادر، پرداخت و حضور مادران در این کلاس را مناسب دانست.

در پایان این مراسم، از طرف واحد سلامت جمعیت و خانواده شبکه بهداشت و درمان خنج، از ۱۱ نفر از مادرانی که بارداری نخست خود را تجربه می‌کنند، تجلیل شد و فاطمه غیاثی نیز به عنوان مراقب سلامت برتر که مادران بیشتری را جهت حضور در کلاس آمادگی زایمان معرفی کرده بود، مورد تقدیر قرار گرفت.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۹:۱۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین