پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

11 مصدوم ماحصل تصادفات در روز اول فروردين در محورهاي لارستان

در اولین روز از سال جدید، دو تصادف در محورهای مواصلاتی لارستان ۱۱مصدوم بر جای گذاشت. به گزارش ميلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان ،…

در اولین روز از سال جدید، دو تصادف در محورهای مواصلاتی لارستان ۱۱مصدوم بر جای گذاشت. به گزارش ميلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان ، مسعود حاجی رجبی مدیریت مرکز اورژانس ١١۵ شهرستان از دو سانحه رانندگی با فاصله کمتر از نیم ساعت در محورهای مواصلاتی منتهی به لارستان خبر داد که موجب مصدومیت ١١ نفر شد.

وي اظهار داشت: در اولین سانحه رانندگی سال ٩٧ که در ساعت ۱۸:۳۷ ۱ فروردين و بر اثر برخورد دو دستگاه سمند در محور لار – بندرعباس(گردنه هرمود عباسی) اتفاق افتاد، ۶ نفر از هموطنانمان مصدوم شدند که خوشبختانه به علت عدم آسیب جدی دو مصدوم این سانحه در محل مداوا و ۴ مصدوم دیگر نیز به بیمارستان امام رضا(ع) لار انتقال یافتند.

حاجی رجبی در تشریح سانحه دوم که در ساعت ۱۹:۰۱ روز گذشته رخ داد افزود: حادثه بر اثر برخورد دو دستگاه سواری سمند و پژو پارس در محور لار – جهرم (گردنه بریز) رخ داد و مصدومیت ۵ نفر را در پی داشت. با اعزام آمبولانس به محل، همه پنج مصدوم این حادثه نیز به بیمارستان لار منتقل شدند.

وي اظهار داشت: خوشبختانه در دو تصادف اول سال ٩٧ هیچ مورد فوتی گزارش نشد و مصدومین بعد از دریافت اقدامات اولیه درمانی از سوی تیم فوریتهای پزشکی، جهت ادامه روند درمان به بیمارستان منتقل شدند.

عكس: آرشيو

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۸:۲۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین