پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
با حضور 8 تیم رقم خورد

قهرمانی تیم نبرد «دیده بان» در جام شهدا

تیم نبرد «دیده بان» با اقتدار قهرمان سیزدهمین دوره جام یادواره شهدای «دیده بان» شد. به گزارش میلاد لارستان  سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام یادواره شهدای «دیده بان» با حضور…

تیم نبرد «دیده بان» با اقتدار قهرمان سیزدهمین دوره جام یادواره شهدای «دیده بان» شد.

به گزارش میلاد لارستان  سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام یادواره شهدای «دیده بان» با حضور ۸ تیم و به مدت ۵ روز در مجموعه ورزشی شهدای دیده بان برگزار شد.

این مسابقات از طرف شورای ورزش و با همکاری شورای اسلامی روستای «دیده بان» با هدف افزایش دوستی و رفاقت و جذب جوانان و نوجوانان به سمت ورزش به اجرا درآمد.

این رقابت ها با حضور تیم های شهدا دیده بان،  نبرد دیده بان، پارس، شهید صبوری، دیده بان جوان، شهدا فداغ، آذرخش عمادشهر و جوانان دهیاری برگزار شد که در بازی فینال که با حضور انبوه تماشاگران مشتاق دیده بانی، بخشدار بخش صحرای باغ، شوراهای اسلامی این بخش و مسولین روستای دیده بان برگزار شد، تیم  نبرد مقابل تیم شهدای دیده بان قرار گرفت و با نتیجه قاطع ۱۰ بر ۲ پیروز شد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

به گزارش فارس، این مسابقات با حضور ۸ تیم در ۲ گروه ۴ تیمی برگزار و پس از انجام ۱۶ بازی تیم های نبرد، شهدا دیده بان و پارس به ترتیب حائز مقام های برتر شدند. این مسابقات هرساله در ایام نوروز برگزار می شود.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۹:۲۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین